Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Płatność z podpiętego konta walutowego

Witam.
Czy jak mam konto walutowe podpięte pod konto główne i będę robił transakcję internetową płacąc kartą w obecnej walucie to pieniądze zostaną ściągnięte z konta walutowego czy z konta głównego ?. Wiem , że przy płatnościach za granicą są ściągane z konta walutowego o ile jest odpowiednia ilość środków . Ale jak jest przy tanzakcji internetowej ?. Tak samo to działa ?. Dziękuję
Odpowiedz
0 Lajków
kris_83
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
14-01-2018
Wiadomość 1 z 2 (1 380 wyświetleń)

Re: Płatność z podpiętego konta walutowego

[ Edytowane ]

@kris_83 Funkcja wielowalutowa karty Visy Zbliżeniowej działa również dla płatności kartą w Internecie. Jeśli zapewnisz pieniądze na podpiętym koncie walutowym i transakcja będzie w tej walucie, to pieniądze pobierzemy z konta walutowego. Tym samym unikniesz przewalutowania oraz prowizji. W przypadku braku pieniędzy na tym koncie lub transakcji w innej walucie (innej niż waluta konta walutowego) zrealizujemy ją z konta w złotówkach. Naliczymy w tej sytuacji prowizję za przewalutowanie - 3% kwoty transakcji i przewalutowanie będzie po kursie organizacji płatniczej Visa. Przed płatnością sprawdź jeszcze ustawienia limitów dla transakcji w internecie. Limity znajdziesz w Moim ING> Dane i ustawienia> Limity.

 

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
430
103
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 321 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Pozostała kwota kredytu do spłaty

Czy wysokość pozostałej kwoty kredytu hipotecznego do spłaty jest zależna od zmieniającego się co pół roku oprocentowania (Wibor6)? Tzn jesli spodziewam się wzrostu oprocentowania przy kolejnym oblicz...

01-10-2022
Wpłatomat pobrał pieniądze ale brak ich na koncie

Witam wszystkich.
Dziś podczas wpłacania pieniędzy do wpłatomatu urządzenie wyświetliło błąd informujący, że jest uszkodzone. Wydało kartę jednak pieniądze zostały w środku i brak ich na koncie.
Dodam, ...

01-10-2022
Re: sms z banku: Twoja karta jest już zastrzeżona

Napisz proszę do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub zadzwoń na infolinię kart pod numerem 32 357 00 12. Sprawdzimy czy ten komunikat dotyczył Twojej karty. Tu nie mamy takiej możliwości

01-10-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy