Odpowiedz

Zamiana konta klasycznego na direct

Jak zamienić konto klasyczne (bez bankowości internetowej)  na direct (z bankowością internetową) nie wychodząc z domu ?

Posiadaczem konta klasycznego jest mama w podeszłym wieku która od kilku lat porusza się tylko po mieszkaniu. Pełnomocnikiem ogólnym do tego konta jest córka (ma konto direct i  bankowość internetową).

Odpowiedz
0 Lajków
franek48
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
03-07-2019
Wiadomość 1 z 5 (3 065 wyświetleń)

Re: Zamiana konta klasycznego na direct

@franek48 rozumiem opisaną przez Ciebie sytuację. Jeśli córka jest pełnomocnikiem ogólnym, to sama może zmienić typ konta, logując się do swojej bankowości. Wybiera wtedy konto klasyczne i opcje zmień typ konta. W każdej chwili może złożyć taka dyspozycje w oddziale banku.

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 5 (2 995 wyświetleń)

Re: Zamiana konta klasycznego na direct

Mateusz szwajda
Odpowiedz
0 Lajków
Mateuszszwajda9
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
05-01-2020
Wiadomość 3 z 5 (2 991 wyświetleń)

Re.: Zamiana konta klasycznego na direct

Nie mogę się za logwać
Odpowiedz
0 Lajków
Mateuszszwajda9
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
05-01-2020
Wiadomość 4 z 5 (2 990 wyświetleń)

Re: Re.: Zamiana konta klasycznego na direct

@Mateuszszwajda9 Jaki otrzymujesz komunikat ? 

Pomoc bezpośrednią otrzymasz na naszej infolinii pod numerem 323570069

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 5 (2 907 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Pozostała kwota kredytu do spłaty

Czy wysokość pozostałej kwoty kredytu hipotecznego do spłaty jest zależna od zmieniającego się co pół roku oprocentowania (Wibor6)? Tzn jesli spodziewam się wzrostu oprocentowania przy kolejnym oblicz...

01-10-2022
Wpłatomat pobrał pieniądze ale brak ich na koncie

Witam wszystkich.
Dziś podczas wpłacania pieniędzy do wpłatomatu urządzenie wyświetliło błąd informujący, że jest uszkodzone. Wydało kartę jednak pieniądze zostały w środku i brak ich na koncie.
Dodam, ...

01-10-2022
Re: sms z banku: Twoja karta jest już zastrzeżona

Napisz proszę do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub zadzwoń na infolinię kart pod numerem 32 357 00 12. Sprawdzimy czy ten komunikat dotyczył Twojej karty. Tu nie mamy takiej możliwości

01-10-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy