26-03-2017 18:18
2 tygodnie temu złożyłam przez internet wniosek o otwarcie konta. Otrzymałam na maila wzory dokumentów. W ciągu 2-3 dni roboczych miał zjawić się kurier z umową. Jednak do tej pory nie widać ani kuriera, ani żadnej informacji z banku. I od razu zaznaczam, że nie posiadam w tym banku innych kont czy pełnomocnictw, co mogłoby skutkować negatywną weryfikacją.
27-03-2017 16:51
Chciałbym to dla Ciebie wyjaśnić, natomiast przez nasze forum nie mam żadnego dostępu do danych w naszym systemie. Jeżeli otrzymałaś maila zwrotnego z wzorami dokumentów to rzeczywiście powinno to skutkować wizytą kuriera pod wskazanym przez Ciebie adresem. Proszę skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Nasi doradcy sprawdzą co może być powodem tej sytuacji.
Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona.
12-11-2025Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.
12-11-2025Jest błąd w aplikacji ING za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki
12-11-2025