26-03-2017 18:28
Witam wszystkich
Jak w temacie zakladajac konto zle wpisalam adres e-mail jak to zmienic ? Czy musze potwierdzic przez e-mail załozenie konta?
27-03-2017 18:21 | Edytowano: 27-03-2017 18:22
Nie musisz potwierdzać założenia konta w naszym banku przez podany adres poczty elektronicznej . Mimo to jest on bardzo ważny w całym procesie. Na ten adres po potwierdzeniu Twojej tożsamości przez kuriera wysyłamy maila z umową i danymi potrzebnymi do aktywacji bankowości elektronicznej. Skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69. Nasi doradcy sprawdzą czy adres rzeczywiście jest błędny. Jeżeli zajdzie taka konieczność to przyjmą również od Ciebie zgłoszenie reklamacyjne.
Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
4 | |
4 |