26-03-2017 18:28
Witam wszystkich ![]()
Jak w temacie zakladajac konto zle wpisalam adres e-mail jak to zmienic ? Czy musze potwierdzic przez e-mail załozenie konta?
27-03-2017 18:21 | Edytowano: 27-03-2017 18:22
Nie musisz potwierdzać założenia konta w naszym banku przez podany adres poczty elektronicznej . Mimo to jest on bardzo ważny w całym procesie. Na ten adres po potwierdzeniu Twojej tożsamości przez kuriera wysyłamy maila z umową i danymi potrzebnymi do aktywacji bankowości elektronicznej. Skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69. Nasi doradcy sprawdzą czy adres rzeczywiście jest błędny. Jeżeli zajdzie taka konieczność to przyjmą również od Ciebie zgłoszenie reklamacyjne.
Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona.
12-11-2025Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.
12-11-2025Jest błąd w aplikacji ING za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki
12-11-2025