30-03-2024 19:35
31-03-2024 17:08
Dziękuję za uwagi. Propozycję rozliczania płatności bez prowizji, w innych walutach niż euro, dolary i funty, przekazałam do właściwej jednostki
01-04-2024 10:40
@f0ku5:
Owszem, ale to Wy pobieracie opłatę za przewalutowanie chociaż dokonała tego Visa.
Bo to wynika z TOiP. Za granicą jest prowizja 3% za przewalutowanie.
Nie chcesz mieć prowizji, weź kartę kredytową ING VISA
https://www.ing.pl/indywidualni/karty/karty-kredytowe/karta-kredytowa-visa
Warunki do spełnienia bezpłatności są bardzo niskie. Jedne wakacje i po kłopocie. Wracasz, zamykasz ![]()
01-04-2024 12:50
Bawić w otwieranie i zamykanie mi się nie chce, a dosłownie parę postów wyżej napisałem, że nie każdy chce sobie psuć zdolność kartą kredytową ![]()
Osobiście czekam, aż ING wprowadzi coś identycznego dla kart debetowych. Do tego momentu zarabia na mnie niestety ktoś inny.
01-04-2024 20:07 | Edytowano: 01-04-2024 20:11
01-04-2024 21:54
Oj są takie banki ![]()
Pekao - po kursie MC lub Visy, w zależności od tego którą kartę się ma (można obie).
Millennium - bez prowizji do 1000 zł miesięcznie, powyżej tego trzeba kupić pakiet za 9,9 zł na tydzień jeśli nadal chce się mieć bez prowizji.
Paribas - w koncie Premium karta rozliczana po kursach MC bez żadnych obostrzeń.
Alior - rozliczanie po średnich kursach NBP (lepszych niż MC i Visa) jako jedna z korzyści do konta.
Naprawdę, jeżeli chodzi o ING to temat płatności w walutach obcych (pomijając kartę kredytową) to śmiech na sali.
01-04-2024 23:11 | Edytowano: 01-04-2024 23:18
01-04-2024 23:43
Ale ja o tym wszystkim wiem i napisałem przecież wcześniej, że na chwilę obecną przy transakcjach za granicą zarabia na mnie ktoś inny ![]()
Jak byłem młodszy to sobie porobiłem kont w różnych bankach i teraz staram się to ograniczać. W ING brakuje mi chyba wyłącznie sensownej oferty na płatności w walutach obcych i wiem, że nie zostało mi nic innego, jak czekać... ![]()
04-04-2024 10:29 | Edytowano: 04-04-2024 10:31
04-04-2024 10:39
Nie mamy takich informacji. Zachęcam do śledzenia oferty na naszej stronie https://www.ing.pl/indywidualni/konta-osobiste
Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
06-12-2025