Odpowiedz

Minusowy stan konta

Witam,

 

ostatnio kilka razy płaciłam kartą, były na to blokady. Pieniądze zostały ściągnięte z konta. dziś, gdy się zalogowałam na moim koncie jest prawie - 130 zł. Blokady zostały ściągnięte chyba 2 razy. Dodam, że to nie pierwszy raz w moim przypadku. Gdy za pierwszym razem dzwoniłam na infolinię to mi powiedziano, że takie coś jest normalne... Dla mnie być stratną o 130 zł to bardzo dużo. 

Proszę o pilne wyjaśnienie tej sytuacji! 

Zastanawiam się również bardzo poważnie nad zmianą banku, bo takie coś to już przesada.

Odpowiedz
0 Lajków
jolka2018
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
23-05-2016
Wiadomość 1 z 9 (10 771 wyświetleń)

Re.: Minusowy stan konta

Jesteśmy w trakcie zdejmowania podwójnych blokad. Prosimy o cierpliwość i przepraszamy za powstałe utrudnienia.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 9 (10 755 wyświetleń)

Re.: Minusowy stan konta

Będę żądać od was rekompensaty finansowej, bo przez Wasz bank najadłam się wstydu chcąc zapłacić za zakupy w sklepie kartą, dowiadując się jednocześnie, że nie mam żadnych środków finansowych na koncie. Proszę sprawdzić wszystkie moje blokady, bo już wcześniej została mi naliczona podwójna blokada.

Odpowiedz
0 Lajków
jolka2018
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
23-05-2016
Wiadomość 3 z 9 (10 727 wyświetleń)

Re.: Minusowy stan konta

I tak właśnie dziś ja miałem, gdyby nie ostatnie grosze w portfelu to bym dziś świecił oczkami w sklepie... Brak słów. Oczywiście nigdy nie dostaniemy za to rekompensaty...
Odpowiedz
0 Lajków
Ziomekzx9r
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-04-2017
Wiadomość 4 z 9 (10 709 wyświetleń)

Re.: Minusowy stan konta

@jolka2018 @Ziomekzx9r Przykro mi, że taka sytuacja Was spotkała. Robimy wszystko co w swojej mocy by jak najszybciej pościągać te blokady. Do końca tego dnia powinniśmy ściągnać wszystkie podwójne blokady.
Prośbę o rekompensatę możecie uwzględnić w reklamacji.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 5 z 9 (10 700 wyświetleń)

Re.: Minusowy stan konta

Ja dzisiaj miałem identyczną sytuację. W weekend płaciłem kartą kilka razy i dzisiaj wszystko podwójnie zostało pobrane. Z tego co widzę, to blokady powoli są zdejmowane. Nie wspomnę już o próbie kontkatu z infolinią - wszyscy konsulatanci są zajęci i urwanie połączenia. Pozostawiam to bez komentarza. 

Odpowiedz
0 Lajków
Lucs
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
03-04-2017
Wiadomość 6 z 9 (10 690 wyświetleń)

Re.: Minusowy stan konta

U mnie na koncie to samo....co chwilę inna kwota, za niektóre transakcje policzono podwójnie....co się dzieje?

Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaK
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-04-2017
Wiadomość 7 z 9 (10 673 wyświetleń)

Re.: Minusowy stan konta

To co się dzieje to przechodzi jakiekolwiek pojęcie. Nie można było przez cały weekend zalogować się na bankowość internetową. Transakcje kartą naliczane podwójnie, w konswkwencji czego dzisiaj byłem mocno na minusie. Nie mogłem uregulować swoich zobowiązań a i miłą niespodziankę miałem na stacji benzynowej kiedy okazało się że na koncie brak środków. Świeciłem oczami przed obsługą stacji benzynowej i musiałem tatę ściągać z pracy z drugiego końca miasta, żeby uregulował należność. Śmiech na sali co się wyprawia z tym nowym systemem bankowości internetowej. Jestem klientem ING od 15'tu lat i nigdy z wcześniejszym systemem nie miałem problemu (wszystko szybko, sprawnie i przejrzyście). Nie uszczęśliwiajcie ludzi tym nowym gniotem na siłę !!!!!!! Zastanawiam się poważnie nad zmianą banku, bo mam wątpliwości co do bezpieczeństwa swoich oszczędności!!!

Odpowiedz
0 Lajków
sema
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-04-2017
Wiadomość 8 z 9 (10 648 wyświetleń)

Re.: Minusowy stan konta


sema pisze:

To co się dzieje to przechodzi jakiekolwiek pojęcie. Nie można było przez cały weekend zalogować się na bankowość internetową. Transakcje kartą naliczane podwójnie, w konswkwencji czego dzisiaj byłem mocno na minusie. Nie mogłem uregulować swoich zobowiązań a i miłą niespodziankę miałem na stacji benzynowej kiedy okazało się że na koncie brak środków. Świeciłem oczami przed obsługą stacji benzynowej i musiałem tatę ściągać z pracy z drugiego końca miasta, żeby uregulował należność. Śmiech na sali co się wyprawia z tym nowym systemem bankowości internetowej. Jestem klientem ING od 15'tu lat i nigdy z wcześniejszym systemem nie miałem problemu (wszystko szybko, sprawnie i przejrzyście). Nie uszczęśliwiajcie ludzi tym nowym gniotem na siłę !!!!!!! Zastanawiam się poważnie nad zmianą banku, bo mam wątpliwości co do bezpieczeństwa swoich oszczędności!!!


@KarolinaK Otrzymaliśmy informację o podwójnych blokadach na transakcje kartą. Blokady są zdejmowane na bieżąco.

@sema Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dzisiaj wszystkie blokady powinny być już zdjęte.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 9 z 9 (10 640 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Oko max

Witam. Mam pytanie, czy jak posiadam konto Direct i oko , to jak przeksztalce konto w active będę mógł mieć konto oszczędnościowe premium i oko bonus max? Dodam że spełnię warunki wpływy 10 k i więcej...

28-11-2024
Re.: Makler - daleko do waszej konkurencji

To przyglądajcie się i szybko wprowadzajcie Emotikon: Mrugający Dzisiaj IKE, ETFy oraz zagraniczne rynki to podstawa. Jeśli się nie mylę, to dzisiaj każda wasza licząca się konkurencja ma wyżej wymienione usługi w swoic

...

27-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Nie chce zakładać nowego wątku.

Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.

Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żąda

...

27-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy