03-04-2017 13:56
03-04-2017 15:02
03-04-2017 15:37
Pracujemy obecnie nad pilnym rozwiązaniem błędu i automatycznym zdjęciem blokad. Nadmiarowe blokady zostaną wkrótce zdjęte.
03-04-2017 16:59
03-04-2017 17:00
Tak powinno być, jeśli do jutra blokada nie zostanie zdjęta to skontaktuj się z nami - 32 357 00 12 i to sprawdzimy.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025