03-04-2017 13:56
03-04-2017 15:02
03-04-2017 15:37
Pracujemy obecnie nad pilnym rozwiązaniem błędu i automatycznym zdjęciem blokad. Nadmiarowe blokady zostaną wkrótce zdjęte.
03-04-2017 16:59
03-04-2017 17:00
Tak powinno być, jeśli do jutra blokada nie zostanie zdjęta to skontaktuj się z nami - 32 357 00 12 i to sprawdzimy.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |