03-04-2017 13:56
03-04-2017 15:02
03-04-2017 15:37
Pracujemy obecnie nad pilnym rozwiązaniem błędu i automatycznym zdjęciem blokad. Nadmiarowe blokady zostaną wkrótce zdjęte.
03-04-2017 16:59
03-04-2017 17:00
Tak powinno być, jeśli do jutra blokada nie zostanie zdjęta to skontaktuj się z nami - 32 357 00 12 i to sprawdzimy.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |