03-04-2017 16:55
Witam,
ostatnio kilka razy płaciłam kartą, były na to blokady. Pieniądze zostały ściągnięte z konta. dziś, gdy się zalogowałam na moim koncie jest prawie - 130 zł. Blokady zostały ściągnięte chyba 2 razy. Dodam, że to nie pierwszy raz w moim przypadku. Gdy za pierwszym razem dzwoniłam na infolinię to mi powiedziano, że takie coś jest normalne... Dla mnie być stratną o 130 zł to bardzo dużo.
Proszę o pilne wyjaśnienie tej sytuacji!
Zastanawiam się również bardzo poważnie nad zmianą banku, bo takie coś to już przesada.
03-04-2017 17:10
Jesteśmy w trakcie zdejmowania podwójnych blokad. Prosimy o cierpliwość i przepraszamy za powstałe utrudnienia.
03-04-2017 18:38
Będę żądać od was rekompensaty finansowej, bo przez Wasz bank najadłam się wstydu chcąc zapłacić za zakupy w sklepie kartą, dowiadując się jednocześnie, że nie mam żadnych środków finansowych na koncie. Proszę sprawdzić wszystkie moje blokady, bo już wcześniej została mi naliczona podwójna blokada.
03-04-2017 18:50
03-04-2017 18:59
@jolka2018 @Ziomekzx9r Przykro mi, że taka sytuacja Was spotkała. Robimy wszystko co w swojej mocy by jak najszybciej pościągać te blokady. Do końca tego dnia powinniśmy ściągnać wszystkie podwójne blokady.
Prośbę o rekompensatę możecie uwzględnić w reklamacji.
03-04-2017 19:08
Ja dzisiaj miałem identyczną sytuację. W weekend płaciłem kartą kilka razy i dzisiaj wszystko podwójnie zostało pobrane. Z tego co widzę, to blokady powoli są zdejmowane. Nie wspomnę już o próbie kontkatu z infolinią - wszyscy konsulatanci są zajęci i urwanie połączenia. Pozostawiam to bez komentarza.
03-04-2017 19:20
U mnie na koncie to samo....co chwilę inna kwota, za niektóre transakcje policzono podwójnie....co się dzieje?
03-04-2017 19:37
To co się dzieje to przechodzi jakiekolwiek pojęcie. Nie można było przez cały weekend zalogować się na bankowość internetową. Transakcje kartą naliczane podwójnie, w konswkwencji czego dzisiaj byłem mocno na minusie. Nie mogłem uregulować swoich zobowiązań a i miłą niespodziankę miałem na stacji benzynowej kiedy okazało się że na koncie brak środków. Świeciłem oczami przed obsługą stacji benzynowej i musiałem tatę ściągać z pracy z drugiego końca miasta, żeby uregulował należność. Śmiech na sali co się wyprawia z tym nowym systemem bankowości internetowej. Jestem klientem ING od 15'tu lat i nigdy z wcześniejszym systemem nie miałem problemu (wszystko szybko, sprawnie i przejrzyście). Nie uszczęśliwiajcie ludzi tym nowym gniotem na siłę !!!!!!! Zastanawiam się poważnie nad zmianą banku, bo mam wątpliwości co do bezpieczeństwa swoich oszczędności!!!
03-04-2017 19:41
sema pisze:
To co się dzieje to przechodzi jakiekolwiek pojęcie. Nie można było przez cały weekend zalogować się na bankowość internetową. Transakcje kartą naliczane podwójnie, w konswkwencji czego dzisiaj byłem mocno na minusie. Nie mogłem uregulować swoich zobowiązań a i miłą niespodziankę miałem na stacji benzynowej kiedy okazało się że na koncie brak środków. Świeciłem oczami przed obsługą stacji benzynowej i musiałem tatę ściągać z pracy z drugiego końca miasta, żeby uregulował należność. Śmiech na sali co się wyprawia z tym nowym systemem bankowości internetowej. Jestem klientem ING od 15'tu lat i nigdy z wcześniejszym systemem nie miałem problemu (wszystko szybko, sprawnie i przejrzyście). Nie uszczęśliwiajcie ludzi tym nowym gniotem na siłę !!!!!!! Zastanawiam się poważnie nad zmianą banku, bo mam wątpliwości co do bezpieczeństwa swoich oszczędności!!!
@KarolinaK Otrzymaliśmy informację o podwójnych blokadach na transakcje kartą. Blokady są zdejmowane na bieżąco.
@sema Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dzisiaj wszystkie blokady powinny być już zdjęte.
U mnie też wydłużyli,przed chwilą zobaczyłem w aplikacji
04-11-2024Nie, nie mam na myśli Keepassa. Korzystam z MacOS, ten ma wbudowany menadżer haseł Keychain/Passwords.
Przeczytałem twoją odpowiedź i szczerze mówiąc, przez to że zahaczyłeś o tak wiele wątków niezwiąz
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
23 | |
12 | |
8 | |
7 | |
6 |