Odpowiedz

Kwota egzekucyjna

Witam. Wczoraj po zalogowaniu się do konta bankowego zauważyłem, że posiadam zajęcie egzekucyjne.
Jednakże mam do tego parę pytań.
Zajęcie jest z mandatów?
I wczoraj miałem informację, iż kwota egzekwowana to: 686,10PLN

Dzisiaj zablokowano mi z konta: 675,10.

Jednak nadal w informacji pokazuje mi, że kwota egzekwowana to 686,10PLN.

I tu mam pytanie. Czy przy następnej wypłacie zostanie pobrana reszta tj: 11PLN i kwota egzekwowana zniknie?
Odpowiedz
0 Lajków
sptrap
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
09-08-2018
Wiadomość 1 z 2 (3 652 wyświetleń)

Re: Kwota egzekucyjna

Nie mamy informacji od organu egzekucyjnego za co jest dane zajęcie. Jeśli chcesz uzyskać taką informację musisz zapytać bezpośrednio organ, który zajął Twoje konto. Po przekazaniu pełnej egzekwowanej kwoty, zajęcie ściągamy z konta. Szczegóły dotyczące organu egzekucyjnego, kwoty zajęcia, pozostałej kwoty do spłaty itp. możesz sprawdzić w Moim ING. Takie informacje możemy sprawdzić też na infolinii pod numerem 32 357 00 69, przez czat w Moim ING lub gdy wyślesz do nas wiadomość i w dowolnym oddziale naszego banku.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
584
126
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (3 592 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat źle policzył pieniądze

W dodatku, z tego co widzę na forum nie jestem jedyną osobą, której się przytrafiła podobna sytuacja. Jak widać więc zdarzają się takie sytuacje, nie może być tak, że wpłatomat sobie zjada 2tys., a ba...

15-11-2024
Wpłatomat źle policzył pieniądze

Dnia 7.11.2024 dokonywałam wpłat w bankomacie Skierniewice, ul. Wyszyńskiego 13/15. Miałam naszykowane 3 pliki banknotów: 5300zl, 10 000zl i 10 000zl. 5300zl wpłaciłam pierwsza wpłata, a następnie wło...

15-11-2024
Pula kodów De'Longhi

Cześć,
Chciałbym skorzystać z kodu rabatowego De’Longhi (15%). Niestety, w aplikacji Moje ING widnieje informacja, że pula kodów została wyczerpana.
Czy pula zostanie uzupełniona?
Pozdrawiam

15-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy