Odpowiedz

Zlecenia stałe

Dzień dobry, jak w złym dziale to przepraszam. Otóż dstsje jak zapewne większość z was wypłatę ipieniadze z innych tytułów. Mam lokatę z dopłatą w innym banku. Jak ustawić by automatycznie określoną suma przelewała się na lokatę, ale tylko gdy wpłynie wypłata. Pytam, gdyż nieraz inne środki wpłyną przed wypłata i są w wysokości tego co chce na lokatę miesięcznie dawać. Z góry dziękuję za odpowiedź.
Odpowiedz
0 Lajków
clavia
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
09-08-2018
Wiadomość 1 z 2 (4 564 wyświetleń)

Re: Zlecenia stałe

Możesz ustawić dla takiego przelewu stałe zlecenie. Niestety nie możesz wskazać żeby przelew był zrealizowany tylko po wpływie pieniędzy z wypłaty. Jeśli na dany dzień (realizacji stałego zlecenia) będą pieniądze na koncie do wysłania przelewu to go zrealizujemy. Stałe zlecenie ustawisz w Moim ING> Wykonaj transakcję> wybierz z jakiego konta będzie przelew> uzupełnij dane do przelewu i zaznacz kwadracik przy "Stałe zlecenie". Następnie ustaw dodatkowe opcje stałego zlecenia i przejdź dalej. Włączenie stałego zlecenia musisz potwierdzić wprowadzeniem kodu autoryzacyjnego.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
584
126
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (4 509 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Pula kodów De'Longhi

Cześć,
Chciałbym skorzystać z kodu rabatowego De’Longhi (15%). Niestety, w aplikacji Moje ING widnieje informacja, że pula kodów została wyczerpana.
Czy pula zostanie uzupełniona?
Pozdrawiam

15-11-2024
Re.: Kredyt hipoteczny a służebność

Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i

...

14-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 

13-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy