Odpowiedz

Konto MOBI pow. 26 roku życia

Witam, szukam informacji na temat korzystania z konta MOBI po ukończeniu 26 roku życia (jak zmieniają się warunku, opłaty itd). Ewentualnie czy przeniesienie się na konto Direct jest bardziej opłacalne? Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
matebielak
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
12-03-2021
Wiadomość 1 z 2 (14 409 wyświetleń)

Re: Konto MOBI pow. 26 roku życia

Jeśli posiadasz konto Mobi i zbliżają się Twoje 26 urodziny lub już je świętowałeś - nie musisz się niczym przejmować.
Sami zmienimy opłaty na Twoim koncie na zgodne z tymi, które obowiązują dla konta Direct.  

Co się dla Ciebie zmieni?
•W koncie Mobi nie pobieraliśmy od Ciebie opłaty za kartę, niezależnie od tego, czy była używana, czy nie.
 W koncie Direct również nie pobierzemy tej opłaty, pod warunkiem, że kartami wydanymi do swojego konta zrobisz transakcje na 300 zł w okresie rozliczeniowym. W innym przypadku miesięczna opłata za kartę wyniesie 7 zł. Ewentualne opłaty za kartę (jeśli z niej nie korzystasz) mogą pojawić się nawet dopiero po 2 miesiącach od Twoich urodzin.
•Z kontem Mobi wypłaty BLIKIEM z obcych bankomatów zawsze były za darmo.
 Z kontem Direct pierwszą wypłatę kartą i pierwszą wypłatę BLIKIEM z obcych bankomatów w kraju masz za 0 zł. Za pozostałe wypłaty kartą zapłacisz 5 zł, a za pozostałe wypłaty BLIKIEM zapłacisz 2,5 zł. Pamiętaj, że wszystkie wypłaty z bankomatów ING i sieci Planet Cash masz za 0 zł.
•Jeśli do tej pory nie skorzystałeś z możliwości zamówienia darmowej karty z własnym wizerunkiem, po ukończeniu 26 lat opłata za wydanie takiej karty wyniesie 15 zł.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
DominikaW
Moderator
Moderator icon
252
47
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (14 345 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy