03-08-2023 20:23
Witam,
W ubiegłym roku posiadałem OKO oraz bankowość internetową. Oba te produkty zamknąłem - czy obecnie, chcąc skorzystać z oferty ING, będę spełniał kryteria nowego klienta? Chodzi mi czy oprócz konta i bankowości trzeba było zamknąć jeszcze jakąś "pozostałość", która wiązałaby mnie z bankiem?
Pytam, ponieważ pierwotnie sądziłem, że wystarczy zamknąć samo konto i reszta "wykasuje" się sama. Potem dowiedziałem się, że dostęp do bankowości też trzeba zamknąć, bo nadal bank traktowałby mnie jako obecnego klienta.
Pozdrawiam
04-08-2023 20:27
To, czy masz u nas jeszcze jakieś produkty, sprawdzimy dla Ciebie w oddziale banku. Niestety tutaj nie sprawdzę, czy możesz skorzystać z oferty dla nowych klientów.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025