15-04-2021 20:20
16-04-2021 21:38
Konto możesz zamknąć za pomocą naszej bankowości, w oddziale naszego banku bądź wysyłając pismo na adres: ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice.
Jeśli wybierzesz drogę korespondencyjną w liście powinieneś wpisać informację takie jak: imię nazwisko, pełny adres zamieszkania, PESEL, (jeśli nie masz zamieszkania na terenie Polski nie jest on wymagany), rodzaj, serię, numer i datę ważności dowodu tożsamości. Podaj również numer konta, które chcesz zamknąć jak również numer konta na które chciałbyś aby zostały przekierowane środki.
W przypadku braku przeciwwskazań, wykonamy dyspozycję niezwłocznie po wpłynięciu do banku pisma.
Pismo potwierdzające zamknięcie konta wyślemy jeśli o to prosiłeś w korespondencji wysłanej do banku.
Damian
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025