15-04-2021 20:20
16-04-2021 21:38
Konto możesz zamknąć za pomocą naszej bankowości, w oddziale naszego banku bądź wysyłając pismo na adres: ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice.
Jeśli wybierzesz drogę korespondencyjną w liście powinieneś wpisać informację takie jak: imię nazwisko, pełny adres zamieszkania, PESEL, (jeśli nie masz zamieszkania na terenie Polski nie jest on wymagany), rodzaj, serię, numer i datę ważności dowodu tożsamości. Podaj również numer konta, które chcesz zamknąć jak również numer konta na które chciałbyś aby zostały przekierowane środki.
W przypadku braku przeciwwskazań, wykonamy dyspozycję niezwłocznie po wpłynięciu do banku pisma.
Pismo potwierdzające zamknięcie konta wyślemy jeśli o to prosiłeś w korespondencji wysłanej do banku.
Damian
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |