15-04-2021 20:20
16-04-2021 21:38
Konto możesz zamknąć za pomocą naszej bankowości, w oddziale naszego banku bądź wysyłając pismo na adres: ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice.
Jeśli wybierzesz drogę korespondencyjną w liście powinieneś wpisać informację takie jak: imię nazwisko, pełny adres zamieszkania, PESEL, (jeśli nie masz zamieszkania na terenie Polski nie jest on wymagany), rodzaj, serię, numer i datę ważności dowodu tożsamości. Podaj również numer konta, które chcesz zamknąć jak również numer konta na które chciałbyś aby zostały przekierowane środki.
W przypadku braku przeciwwskazań, wykonamy dyspozycję niezwłocznie po wpłynięciu do banku pisma.
Pismo potwierdzające zamknięcie konta wyślemy jeśli o to prosiłeś w korespondencji wysłanej do banku.
Damian
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
23 | |
12 | |
8 | |
7 | |
6 |