Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

ING bez zgody i WIEDZY właściciela konta wypłaca pieniądze z konta

Witam,

 

Ostatnio zauważyłem, iż z mojego konta zniknęła pewna suma pieniędzy.

Okazało się, iż bank ING sam sobie pobrał kwotę informując, iż popełnił błąd w naliczaniu odsetek w miesiącu poprzednim.

Na moją reklamację ING odpisał zdawkowo, iż się pomylił, oczywiście powinien poinformować/zgłosić właścicielowi konta pomyłkę ale tego nie zrobił i że wpłacałem na lokatę środki po g. 22:00.

Prześledziłem historię konta i kwota jaką bank "ukradł" (bo dla mnie tak to wygląda) była dużo wyższa niż jednorazowa wpłata po g. 22:00...

Dopiero po kilku pismach z pytaniami i odpowiedziami okazało się, że był błąd systemowy po stronie banku.

 

Nie mniej jednak uważam, że hasło "masz to jak w banku" już nie istnieje i nie ma pewności, że bank (ING) Cię nie oszuka.

Skoro pomylił się raz i potem sam sobie wypłacił środki to też mógł się pomylić w kwocie którą wypłącił. A zrobił to bez wiedzy i zgody właściciela rachunku co jest niedopuszczalne. 

Wg mnie ING się pomylił to powinien poprosić o korektę a nie pobierać bez wiedzy właściciela.

 

Sprawdzajcie swoje konta! Wychodzi na to, że nie tylko oszuści mogą wypłacić Wam pieniądze, robi to sam bank ING!!!

Informujcie o tym wszystkich bo ING się myli i źle może Was obciążać lub naliczać odsetki a być może gdyby pomylił się na własną korzyść to nie wpłaciłby Wam nic na konto...

 

Pozdrawiam,

Darek55

 

Odpowiedz
0 Lajków
Darek555
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
09-10-2020
Wiadomość 1 z 2 (3 070 wyświetleń)

Re: ING bez zgody i WIEDZY właściciela konta wypłaca pieniądze z konta

@Darek555 Dziękuję za przesłaną uwagę. Przekazałam Twoją wiadomość do odpowiedniego zespołu, który zajmuje się tym tematem w naszym banku.
Postaramy się lepiej komunikować klientów w takich sytuacjach w przyszłości.

W lipcu i w sierpniu błędnie naliczyliśmy odsetki na koncie oszczędnościowym. Zrobiliśmy to według wyższego oprocentowania, dlatego musieliśmy je poprawić. Jeśli w tym czasie zlecałeś transakcje w weekend lub po godzinie 21:30 w dni robocze to zrobiliśmy korektę na Twoim koncie. Taki błąd był jednorazowy i już nie występuje.
Korektę zrobiliśmy samodzielnie na podstawie regulaminu dla klienta indywidualnego § 91 ust.1 „Bank zastrzega sobie prawo do dokonania korekty błędnie zaksięgowanej kwoty na rachunku we własnym zakresie”.
Przepraszam Cię za tę pomyłkę.

...
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
177
70
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 002 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy