Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

ING bez zgody i WIEDZY właściciela konta wypłaca pieniądze z konta

Witam,

 

Ostatnio zauważyłem, iż z mojego konta zniknęła pewna suma pieniędzy.

Okazało się, iż bank ING sam sobie pobrał kwotę informując, iż popełnił błąd w naliczaniu odsetek w miesiącu poprzednim.

Na moją reklamację ING odpisał zdawkowo, iż się pomylił, oczywiście powinien poinformować/zgłosić właścicielowi konta pomyłkę ale tego nie zrobił i że wpłacałem na lokatę środki po g. 22:00.

Prześledziłem historię konta i kwota jaką bank "ukradł" (bo dla mnie tak to wygląda) była dużo wyższa niż jednorazowa wpłata po g. 22:00...

Dopiero po kilku pismach z pytaniami i odpowiedziami okazało się, że był błąd systemowy po stronie banku.

 

Nie mniej jednak uważam, że hasło "masz to jak w banku" już nie istnieje i nie ma pewności, że bank (ING) Cię nie oszuka.

Skoro pomylił się raz i potem sam sobie wypłacił środki to też mógł się pomylić w kwocie którą wypłącił. A zrobił to bez wiedzy i zgody właściciela rachunku co jest niedopuszczalne. 

Wg mnie ING się pomylił to powinien poprosić o korektę a nie pobierać bez wiedzy właściciela.

 

Sprawdzajcie swoje konta! Wychodzi na to, że nie tylko oszuści mogą wypłacić Wam pieniądze, robi to sam bank ING!!!

Informujcie o tym wszystkich bo ING się myli i źle może Was obciążać lub naliczać odsetki a być może gdyby pomylił się na własną korzyść to nie wpłaciłby Wam nic na konto...

 

Pozdrawiam,

Darek55

 

Odpowiedz
0 Lajków
Darek555
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
09-10-2020
Wiadomość 1 z 2 (4 177 wyświetleń)

Re: ING bez zgody i WIEDZY właściciela konta wypłaca pieniądze z konta

@Darek555 Dziękuję za przesłaną uwagę. Przekazałam Twoją wiadomość do odpowiedniego zespołu, który zajmuje się tym tematem w naszym banku.
Postaramy się lepiej komunikować klientów w takich sytuacjach w przyszłości.

W lipcu i w sierpniu błędnie naliczyliśmy odsetki na koncie oszczędnościowym. Zrobiliśmy to według wyższego oprocentowania, dlatego musieliśmy je poprawić. Jeśli w tym czasie zlecałeś transakcje w weekend lub po godzinie 21:30 w dni robocze to zrobiliśmy korektę na Twoim koncie. Taki błąd był jednorazowy i już nie występuje.
Korektę zrobiliśmy samodzielnie na podstawie regulaminu dla klienta indywidualnego § 91 ust.1 „Bank zastrzega sobie prawo do dokonania korekty błędnie zaksięgowanej kwoty na rachunku we własnym zakresie”.
Przepraszam Cię za tę pomyłkę.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Moderator
Moderator icon
192
72
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 109 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy