09-10-2020 08:37
Witam,
Ostatnio zauważyłem, iż z mojego konta zniknęła pewna suma pieniędzy.
Okazało się, iż bank ING sam sobie pobrał kwotę informując, iż popełnił błąd w naliczaniu odsetek w miesiącu poprzednim.
Na moją reklamację ING odpisał zdawkowo, iż się pomylił, oczywiście powinien poinformować/zgłosić właścicielowi konta pomyłkę ale tego nie zrobił i że wpłacałem na lokatę środki po g. 22:00.
Prześledziłem historię konta i kwota jaką bank "ukradł" (bo dla mnie tak to wygląda) była dużo wyższa niż jednorazowa wpłata po g. 22:00...
Dopiero po kilku pismach z pytaniami i odpowiedziami okazało się, że był błąd systemowy po stronie banku.
Nie mniej jednak uważam, że hasło "masz to jak w banku" już nie istnieje i nie ma pewności, że bank (ING) Cię nie oszuka.
Skoro pomylił się raz i potem sam sobie wypłacił środki to też mógł się pomylić w kwocie którą wypłącił. A zrobił to bez wiedzy i zgody właściciela rachunku co jest niedopuszczalne.
Wg mnie ING się pomylił to powinien poprosić o korektę a nie pobierać bez wiedzy właściciela.
Sprawdzajcie swoje konta! Wychodzi na to, że nie tylko oszuści mogą wypłacić Wam pieniądze, robi to sam bank ING!!!
Informujcie o tym wszystkich bo ING się myli i źle może Was obciążać lub naliczać odsetki a być może gdyby pomylił się na własną korzyść to nie wpłaciłby Wam nic na konto...
Pozdrawiam,
Darek55
10-10-2020 10:31
@Darek555 Dziękuję za przesłaną uwagę. Przekazałam Twoją wiadomość do odpowiedniego zespołu, który zajmuje się tym tematem w naszym banku.
Postaramy się lepiej komunikować klientów w takich sytuacjach w przyszłości.
W lipcu i w sierpniu błędnie naliczyliśmy odsetki na koncie oszczędnościowym. Zrobiliśmy to według wyższego oprocentowania, dlatego musieliśmy je poprawić. Jeśli w tym czasie zlecałeś transakcje w weekend lub po godzinie 21:30 w dni robocze to zrobiliśmy korektę na Twoim koncie. Taki błąd był jednorazowy i już nie występuje.
Korektę zrobiliśmy samodzielnie na podstawie regulaminu dla klienta indywidualnego § 91 ust.1 „Bank zastrzega sobie prawo do dokonania korekty błędnie zaksięgowanej kwoty na rachunku we własnym zakresie”.
Przepraszam Cię za tę pomyłkę.
Wyśle prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu.
20-04-2024Cześć,
miło mi, że masz pozytywne doświadczenia związane z naszym bankiem
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz
... 20-04-2024Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202
... 20-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |