02-07-2019 16:09
Czy coś zmieniło się w usłudze ING Księgowość? Podczas przejścia do usługi z konta firmowego, po kliknięciu Wystaw fakturę wylogowuje mnie i wymaga logowania adresem email oraz hasłem (nie mam takowych). Co więcej, z aplikacji księgowość nie da się wrócić do konta firmowego (a przynajmniej ja nie wiem jak).
03-07-2019 08:39
Tutaj niestety nie jestem w stanie Ci pomóc. Zadzwoń proszę do naszych specjalistów 32 357 88 77 lub napisz do nich mejla (wsparcie@ingksiegowosc.pl). Kontaktując się z nimi sprawdź proszę wersję swojej przeglądarki internetowej i system operacyjny z którego korzystasz. Dzięki temu szybciej odpowiedzą na Twoje pytania ![]()
03-07-2019 12:25
Ok. Na ostatnie pytanie już mam odpowiedź - style css są zepsute.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025