Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

ING Księgowość i konto firmowe

Czy coś zmieniło się w usłudze ING Księgowość? Podczas przejścia do usługi z konta firmowego, po kliknięciu Wystaw fakturę wylogowuje mnie i wymaga logowania adresem email oraz hasłem (nie mam takowych). Co więcej, z aplikacji księgowość nie da się wrócić do konta firmowego (a przynajmniej ja nie wiem jak).

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
182
32
26-09-2016
Wiadomość 1 z 3 (3 832 wyświetleń)

Re: ING Księgowość i konto firmowe

Tutaj niestety nie jestem w stanie Ci pomóc. Zadzwoń proszę do naszych specjalistów 32 357 88 77 lub napisz do nich mejla (wsparcie@ingksiegowosc.pl). Kontaktując się z nimi sprawdź proszę wersję swojej przeglądarki internetowej i system operacyjny z którego korzystasz. Dzięki temu szybciej odpowiedzą na Twoje pytania Emotikon: Szczęśliwy

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
700
224
12-10-2015
Wiadomość 2 z 3 (3 797 wyświetleń)

Re: ING Księgowość i konto firmowe

Ok. Na ostatnie pytanie już mam odpowiedź - style css są zepsute.

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
182
32
26-09-2016
Wiadomość 3 z 3 (3 787 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Powolne działanie aplikacji ing

Naszą aplikację udostępniamy stopniowo. Przeważnie do tygodnia wszyscy klienci powinni mieć dostęp do najnowszej wersji.

05-02-2023
Re: Powolne działanie aplikacji ing

To u mnie w Google Play nie widać jeszce tej nowej wersji, ciekawe..

05-02-2023
Re: Powolne działanie aplikacji ing

Normalnie z Google Play.

05-02-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy