02-07-2019 16:09
Czy coś zmieniło się w usłudze ING Księgowość? Podczas przejścia do usługi z konta firmowego, po kliknięciu Wystaw fakturę wylogowuje mnie i wymaga logowania adresem email oraz hasłem (nie mam takowych). Co więcej, z aplikacji księgowość nie da się wrócić do konta firmowego (a przynajmniej ja nie wiem jak).
03-07-2019 08:39
Tutaj niestety nie jestem w stanie Ci pomóc. Zadzwoń proszę do naszych specjalistów 32 357 88 77 lub napisz do nich mejla (wsparcie@ingksiegowosc.pl). Kontaktując się z nimi sprawdź proszę wersję swojej przeglądarki internetowej i system operacyjny z którego korzystasz. Dzięki temu szybciej odpowiedzą na Twoje pytania
03-07-2019 12:25
Ok. Na ostatnie pytanie już mam odpowiedź - style css są zepsute.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
5 | |
4 |