Odpowiedz

Egzekucja komornicza

Witam, na koncie znajomej doszło pewien czas temu do zajęcia komorniczego.

Przytoczę aktualny stan i może ktoś będzie w stanie powiedzieć co z tym fantem zrobić, bo głupota ludzi na infolinii jest przerażająca..

31.01 wpłynęło wynagrodzenie ok 2800zl, kwota wolna została tego samego dnia wypłacona, tego dnia na ROR zostało 0,49gr. W dniu 01.02 blokada z tyt. Egzekucji została zwolniona i środki były przelane na konto komornika - dzięki tej operacji w lutym nie dysponowała kwota wolna „1950zl” tylko ok 1150zl !!!

Pomijając już ten fakt, w dniu 29.02 wpłynęło kolejne wynagrodzenie na kwotę 2300zl. Bank tego samego dnia zajął kwotę 1920 zł pozostawiając 380zl mimo kwoty wolnej 1150zl która była widoczna w systemie na dzień wypłaty..

Te 380zl zostało wypłacone tego samego dnia i bank naturalnie tego samego dnia to zaksięgował.. tylko z kolei na marzec kwota wolna od zajęcia została pomniejszona o 250zl z niewiadomego tytułu, ponieważ wszystkie transakcje były wykonane i zaksięgowane w lutym..


Może znajdzie się ktoś rzeczowy i powie co z tym fantem zrobić. Kobieta została bez środków do życia a infolinia wpiera ciemnote, mimo, ze na bierząco kwestia środków wolnych była przez nią monitorowana..
Odpowiedz
0 Lajków
alekswiec
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-03-2020
Wiadomość 1 z 2 (3 866 wyświetleń)

Re: Egzekucja komornicza

W tej sytuacji proszę, przekaż znajomej, aby skontaktowała się z nami osobiście - postaramy się to sprawdzić w systemie. Chciałabym to wyjaśnić, tutaj jednak nie mam do niego wglądu. Twoja znajoma może do nas napisać w tej sprawie przez czat, w Moim ING. 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 786 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy