02-03-2020 08:53
03-03-2020 09:08
W tej sytuacji proszę, przekaż znajomej, aby skontaktowała się z nami osobiście - postaramy się to sprawdzić w systemie. Chciałabym to wyjaśnić, tutaj jednak nie mam do niego wglądu. Twoja znajoma może do nas napisać w tej sprawie przez czat, w Moim ING.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |