02-03-2020 08:53
03-03-2020 09:08
W tej sytuacji proszę, przekaż znajomej, aby skontaktowała się z nami osobiście - postaramy się to sprawdzić w systemie. Chciałabym to wyjaśnić, tutaj jednak nie mam do niego wglądu. Twoja znajoma może do nas napisać w tej sprawie przez czat, w Moim ING.
Taka sytuacja mogła zdarzyć się po naszej ostatniej aktualizacji aplikacji. Jest wszystko w porządku.
25-03-2025Zapraszamy do placówki celem sprawdzenia możliwości zmiany pakietu ubezpieczenia na tańszy. Nie wymaga to aneksu.
25-03-2025Dzień dobry. Jestem przed podpisaniem umowy kredytowej, ale muszę założyć konto w banku ING. O udzielenie kredytu wnioskowałam z Małżonkiem. Jakie konto powinniśmy założyć? Wspólne czy osobiste z pełn
... 25-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
2 | |
2 |