Odpowiedz

Dodatkowe konto firmowe

Witam

Czy oprocz głownego konta firmowego mogę założyć dodatkowe jako że cześć mojej DG zajmuje sie zupelnie inna branżą i znajdują sie tam zupełnie inne rozliczenia i chciałbym je rozliczać zupelnie osobno? Czy takie dodatkowe konto można założyć online będąc zalogowanym do panelu? Czy takie dodatkowe konto wiąże się z dodatkowymi opłatami jeśli nie będę zakładał do niego żadnej karty? Czy można wygenerować dla takiego konta osobny login i haslo które będzie ograniczało dostęp tylko do tego konta np jeśli nie chcemy żeby pracownicy logujący sie do niego nie mieli dostępu do innych kont?

Odpowiedz
0 Lajków
dwaplusdwa
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-09-2020
Wiadomość 1 z 2 (4 749 wyświetleń)

Re: Dodatkowe konto firmowe

Witaj Emotikon: Szczęśliwy 

Możesz założyć w Moim ING kolejne konto Direct dla Firm. Będziesz miał do niego dostęp po zalogowaniu na swoje konto - pod tym samym loginem. Będzie ono działać na takich samych zasadach jak obecne konto, ale będzie miało oddzielny numer. 

Aby uniknąć opłaty miesięcznej 19 zł za konto, to wystarczy spełnić warunek aktywności. Za aktywnego klienta uznajemy takiego, który w poprzednim miesiącu kalendarzowym zrobił przelew do ZUS lub US lub przelał na konto firmowe łącznie min. 2 000 zł (nie wliczamy w to przelewów własnych). Konto otwieramy z kartą, ale możesz z niej później zrezygnować, jeśli jej nie potrzebujesz. 

 

Dla pracownika możesz ustanowić pełnomocnictwo szczególne do konkretnego konta oraz uzyskać osobny login dla tej osoby.
 

 


 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (4 697 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy