29-10-2015 13:32
Chciałbym przenieść konto firmowe, ale konieczność wizyty w US i ZUS i zmiana tam informacji o rachunku bankowym regularnie mnie do tego zniechęca.
Dlaczego nie można upowaznić banku do zrobienia tego za mnie?
30-10-2015
11:12
– ostatnio edytowany
07-11-2015
12:52
przez
MarcinB
Nie możemy tego zrobić, ponieważ nie jesteśmy uprawnieni do reprezentowania klienta w postępowaniu podatkowym ustalonym ustawowo. Takie działania nie są też wpisane w nasz status.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025