29-10-2015 13:32
Chciałbym przenieść konto firmowe, ale konieczność wizyty w US i ZUS i zmiana tam informacji o rachunku bankowym regularnie mnie do tego zniechęca.
Dlaczego nie można upowaznić banku do zrobienia tego za mnie?
30-10-2015
11:12
– ostatnio edytowany
07-11-2015
12:52
przez
MarcinB
Nie możemy tego zrobić, ponieważ nie jesteśmy uprawnieni do reprezentowania klienta w postępowaniu podatkowym ustalonym ustawowo. Takie działania nie są też wpisane w nasz status.
W tej sprawie skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi odpowiedzialnymi za ofertę. Rozmowę umówisz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/kredyt-hipoteczny
13-05-2025Dzień dobry.
Kilka razy korzystałem z usługi parkowania z ING, ale za każdym razem jak potrzebuję uzyskać fakturę za parkowanie, strona moBilet odrzuca wygenerowany w aplikacji identyfikator logowania
... 13-05-2025CC reszta osób które mogą być zainteresowane: @MarcinB
@MartaK
@marzena_ewa
@MateuszF
@MonikaC
@PatrycjuszJ
@Pawel1
@tomtar
@Toomas
@WiolettaS
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
2 | |
2 |