29-10-2015 13:32
Chciałbym przenieść konto firmowe, ale konieczność wizyty w US i ZUS i zmiana tam informacji o rachunku bankowym regularnie mnie do tego zniechęca.
Dlaczego nie można upowaznić banku do zrobienia tego za mnie?
30-10-2015
11:12
– ostatnio edytowany
07-11-2015
12:52
przez
MarcinB
Nie możemy tego zrobić, ponieważ nie jesteśmy uprawnieni do reprezentowania klienta w postępowaniu podatkowym ustalonym ustawowo. Takie działania nie są też wpisane w nasz status.
Ja korzystam z aplikacji regularnie (dziś również), a i tak przy kolejnej próbie logowania aplikacja mi wyrzuciła komunikat, że muszę aktywować konto. Czy to normalne?
24-03-2025Inwestycje to suma wartości wynikających z inwestycji w fundusze inwestycyjne lub produkty oparte o fundusze inwestycyjne, produkty strukturyzowane, produkty ubezpieczeniowe o charakterze inwestycyjny
... 24-03-2025