27-11-2020 15:06
28-11-2020 15:13
@Currahee Sytuacja, którą opisujesz wymaga sprawdzenia jak wygląda Twoje zajęcie w naszym systemie. Bez tego, nie będziemy w stanie udzielić Ci dokładnej informacji. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING- znajdziesz go na dole strony głównej po zalogowaniu. Specjaliści w temacie zajęć są dostępni od poniedziałku do piątku
28-11-2020 15:48
28-11-2020 15:50
@Currahee W przypadku zajęć jednak występuje kilka zmiennych. Dlatego, proszę o kontakt kanałem szyfrowanym
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |