Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Blokada na koncie przy egzekucji

Witam.
W ciągu jakiego czasu bank jest zobligowany przekazać środki przewyższające kwotę wolną do komornika? Innymi słowy, po jakim czasie blokada zamieni się w zrealizowany przelew?
Czy jeśli środki pozostają w blokadzie i w "międzyczasie" rozpocznie się nowy miesiąc, kwota wolna się odnowi, to te środki wskoczą do użytku w ramach kwoty wolnej?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Odpowiedz
0 Lajków
Currahee
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
27-11-2020
Wiadomość 1 z 4 (3 559 wyświetleń)

Re: Blokada na koncie przy egzekucji

@Currahee Sytuacja, którą opisujesz wymaga sprawdzenia jak wygląda Twoje zajęcie w naszym systemie. Bez tego, nie będziemy w stanie udzielić Ci dokładnej informacji. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING- znajdziesz go na dole strony głównej po zalogowaniu. Specjaliści w temacie zajęć są dostępni od poniedziałku do piątku Emotikon: Szczęśliwy 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 2 z 4 (3 508 wyświetleń)

Re: Blokada na koncie przy egzekucji

Myslę, że nie ma tu nic niezwykłego czy indywidualnego. Po prostu zajęcie jest swieże, bodaj z przed tygodnia. Póki co środki są pod blokadą, czyli fizycznie wciąż na moim koncie. W przeszłości kojarze, że taka blokada zamieniała się na przelew nastepnego, lub po dwóch dniach. Zastanawia mnie mechanizm działania i co jest decydujące dla banku kiedy fizycznie pieniądze przekazać do organu. I co z sutuacją kiedy kwota wolna się odnowi? Blokada zostanie zwolniona? Kojarzę taką sytuację w innym banku i wtedy te środki były fostępne do użytku w ramach kwoty wolnej.
Odpowiedz
0 Lajków
Currahee
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
27-11-2020
Wiadomość 3 z 4 (3 497 wyświetleń)

Re: Blokada na koncie przy egzekucji

@Currahee W przypadku zajęć jednak występuje kilka zmiennych. Dlatego, proszę o kontakt kanałem szyfrowanym Emotikon: Szczęśliwy 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 4 z 4 (3 496 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Konto firmowe - Apple Pay na macOS 26 Tahoe

Witam,

 

zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z

...

17-11-2025
Re: Wydłużenie okresu budowlanego

Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie. 

17-11-2025
Re: Wpłata pieniędzy i wyłączył się wpłatomat

Przekazałem prośbę o przyspieszenie do odpowiedniego działu. 

17-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy