Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Blokada na koncie przy egzekucji

Witam.
W ciągu jakiego czasu bank jest zobligowany przekazać środki przewyższające kwotę wolną do komornika? Innymi słowy, po jakim czasie blokada zamieni się w zrealizowany przelew?
Czy jeśli środki pozostają w blokadzie i w "międzyczasie" rozpocznie się nowy miesiąc, kwota wolna się odnowi, to te środki wskoczą do użytku w ramach kwoty wolnej?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Odpowiedz
0 Lajków
Currahee
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
27-11-2020
Wiadomość 1 z 4 (2 892 wyświetleń)

Re: Blokada na koncie przy egzekucji

@Currahee Sytuacja, którą opisujesz wymaga sprawdzenia jak wygląda Twoje zajęcie w naszym systemie. Bez tego, nie będziemy w stanie udzielić Ci dokładnej informacji. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING- znajdziesz go na dole strony głównej po zalogowaniu. Specjaliści w temacie zajęć są dostępni od poniedziałku do piątku Emotikon: Szczęśliwy 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 2 z 4 (2 841 wyświetleń)

Re: Blokada na koncie przy egzekucji

Myslę, że nie ma tu nic niezwykłego czy indywidualnego. Po prostu zajęcie jest swieże, bodaj z przed tygodnia. Póki co środki są pod blokadą, czyli fizycznie wciąż na moim koncie. W przeszłości kojarze, że taka blokada zamieniała się na przelew nastepnego, lub po dwóch dniach. Zastanawia mnie mechanizm działania i co jest decydujące dla banku kiedy fizycznie pieniądze przekazać do organu. I co z sutuacją kiedy kwota wolna się odnowi? Blokada zostanie zwolniona? Kojarzę taką sytuację w innym banku i wtedy te środki były fostępne do użytku w ramach kwoty wolnej.
Odpowiedz
0 Lajków
Currahee
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
27-11-2020
Wiadomość 3 z 4 (2 830 wyświetleń)

Re: Blokada na koncie przy egzekucji

@Currahee W przypadku zajęć jednak występuje kilka zmiennych. Dlatego, proszę o kontakt kanałem szyfrowanym Emotikon: Szczęśliwy 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 4 z 4 (2 829 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy