Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Blokada na koncie przy egzekucji

Witam.
W ciągu jakiego czasu bank jest zobligowany przekazać środki przewyższające kwotę wolną do komornika? Innymi słowy, po jakim czasie blokada zamieni się w zrealizowany przelew?
Czy jeśli środki pozostają w blokadzie i w "międzyczasie" rozpocznie się nowy miesiąc, kwota wolna się odnowi, to te środki wskoczą do użytku w ramach kwoty wolnej?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Odpowiedz
0 Lajków
Currahee
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
27-11-2020
Wiadomość 1 z 4 (355 wyświetleń)

Re: Blokada na koncie przy egzekucji

@Currahee Sytuacja, którą opisujesz wymaga sprawdzenia jak wygląda Twoje zajęcie w naszym systemie. Bez tego, nie będziemy w stanie udzielić Ci dokładnej informacji. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING- znajdziesz go na dole strony głównej po zalogowaniu. Specjaliści w temacie zajęć są dostępni od poniedziałku do piątku Emotikon: Szczęśliwy 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Moderator
Moderator icon
145
29
26-11-2018
Wiadomość 2 z 4 (306 wyświetleń)

Re: Blokada na koncie przy egzekucji

Myslę, że nie ma tu nic niezwykłego czy indywidualnego. Po prostu zajęcie jest swieże, bodaj z przed tygodnia. Póki co środki są pod blokadą, czyli fizycznie wciąż na moim koncie. W przeszłości kojarze, że taka blokada zamieniała się na przelew nastepnego, lub po dwóch dniach. Zastanawia mnie mechanizm działania i co jest decydujące dla banku kiedy fizycznie pieniądze przekazać do organu. I co z sutuacją kiedy kwota wolna się odnowi? Blokada zostanie zwolniona? Kojarzę taką sytuację w innym banku i wtedy te środki były fostępne do użytku w ramach kwoty wolnej.
Odpowiedz
0 Lajków
Currahee
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
27-11-2020
Wiadomość 3 z 4 (295 wyświetleń)

Re: Blokada na koncie przy egzekucji

@Currahee W przypadku zajęć jednak występuje kilka zmiennych. Dlatego, proszę o kontakt kanałem szyfrowanym Emotikon: Szczęśliwy 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Moderator
Moderator icon
145
29
26-11-2018
Wiadomość 4 z 4 (294 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem z płanością przez aplikację

Płacąc przez aplikację(potwierdzając pinem) mam ten problem, że mimo że system na koniec potwierdzi płatność to pieniądze nie są pobierane z konta. Muszę powtarzać transakcję ponownie ale logując się ...

21-01-2021
Re.: Dziwna płatność kartą

Systemy elektroniczne są na tyle złożone, że to nie powinno dziwić. Szczególnie dotyczy to posiadaczy kont, na których jest bardzo dużo transakcji - każdą pozycję trzeba zawsze dobrze sprawdzić. Coraz

...

21-01-2021
Re: przewalutowania

Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów Emotikon: Smutny Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING - po zalogowaniu lub skontaktuj się z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69. Sprawdzimy te tr

...

21-01-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy