Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Witam.

Mam w dowodzie osobistym 2 imiona i są one również wprowadzone do danych mojego konta osobistego w ING (oba imiona wyświetlają się w danych osobistych mojego konta). Natomiast Profil Zaufany przy zaczytywaniu danych poprzez bank ING pobiera tylko moje pierwsze imię (drugie imię jest puste w Profilu Zaufanym). Jak można naprawić ten błąd?

MorfeuszNeo777
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
18-04-2025
Wiadomość 1 z 5 (1 644 wyświetleń)

Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Opisana przez Ciebie sytuacja nie jest błędem. Do Profilu zaufanego przesyłane jest zawsze tylko pierwsze imię i w ten sposób możesz poprawnie potwierdzić swoją tożsamość.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
469
85
18-01-2021
Wiadomość 2 z 5 (1 557 wyświetleń)

Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi być zgodne z drugim imieniem na dokumencie tożsamości."

(screenshot w załączniku)

 

To jak to w końcu jest? Trochę się boję, że będą jakieś problemy jak zarejestruję profil z pustym drugim imieniem.

Odpowiedz
0 Lajków
danadam
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
27-04-2018
Wiadomość 3 z 5 (1 352 wyświetleń)

Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumencie tożsamości. My nie przekazujemy Twojego drugiego imienia na potrzeby Profilu Zaufanego.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
KamilW
Moderator
Moderator icon
84
11
19-05-2022
Wiadomość 4 z 5 (1 253 wyświetleń)

Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

[ Edytowane ]

q

Odpowiedz
0 Lajków
ngosytuan
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
21-05-2025
Wiadomość 5 z 5 (109 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Niezadowolenie z powodu wycofania paczek przelewów

To jest jakiś totalny skandal i nieporozumienie, żeby wycofywać takie funkcjonalności. Robimy dziesiątki transakcji z tą funkcjonalnością każdego miesiąca od lat, jakim trzeba być ignorantem, żeby nag

...

21-05-2025
Re.: Niezadowolenie z powodu wycofania paczek przelewów

@Franiu To konto mam jako rezerwowe i raczej niezbyt często z niego korzystam. Konto jest darmowe więc najprościej potestować. Z tego co widzę to emSZMAL powinien wspierać ten bank. Ewentualnie zawsze

...

21-05-2025
Re.: Niezadowolenie z powodu wycofania paczek przelewów

@cougar napisałem "teoretycznie", bo to że bank coś piszę w ofercie nie musi być prawdą, ale nawet półprawdą Emotikon: Szczęśliwy Aż nie mam jeszcze konta w NEST to nie mogłem tego jak przetestować. Dzięki w takim razie

...

21-05-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy