Odpowiedz

Apple Pay

Cześć,

Czy planujecie wprowadzić Apple Pay jak to ma miejsce w innych bankach? Wiem, że macie Google Pay, ale cóż, nie jestem w stanie z tego skorzystać, telefon mi nie pozwala Emotikon: Język

Odpowiedz
0 Lajków
Czarownicakica
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
05-11-2018
Wiadomość 1 z 4 (6 474 wyświetleń)

Re: Apple Pay

Cześć, 

 

tak, planujemy wprowadzić Apple Pay. Obecnie nad tym pracujemy Emotikon: Szczęśliwy Zachęcamy do śledzenia naszych informacji - o dacie wprowadzenia będziemy informowali na bieżąco. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 2 z 4 (6 394 wyświetleń)

Re: Apple Pay

Dzien dobry Emotikon: Mrugający

Czy juz cos wiadomo o dokladnej dacie w 2019 roku?
Odpowiedz
0 Lajków
INGuser
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
07-01-2019
Wiadomość 3 z 4 (5 406 wyświetleń)

Re: Apple Pay

INGuser Nie mamy nowych informacji odnośnie dokładnej daty. Obiecujemy, że damy znać z wyprzedzeniem o terminie udostępnienia Apple Pay. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (5 279 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy