23-06-2018 02:52
23-06-2018 21:24 | Edytowano: 23-06-2018 21:26
Nikolaj1 Na forum posługujemy się tylko językiem polskim. Natomiast możesz skontaktować się z naszą infolinią pod numerem +48 (32) 357 00 69.
Udostępniamy obsługę w języku rosyjskim w dni robocze od 9.00 do 17.00.
24-06-2018 11:02
Nikolaj1 На форуме мы говорим только по-польски. Однако вы можете связаться с нашей горячей линией по телефону +48 (32) 357 00 69.
Мы предоставляем услуги на русском языке в рабочие дни с 9.00 до 17.00.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |