23-06-2018 02:52
23-06-2018 21:24 | Edytowano: 23-06-2018 21:26
Nikolaj1 Na forum posługujemy się tylko językiem polskim. Natomiast możesz skontaktować się z naszą infolinią pod numerem +48 (32) 357 00 69.
Udostępniamy obsługę w języku rosyjskim w dni robocze od 9.00 do 17.00.
24-06-2018 11:02
Nikolaj1 На форуме мы говорим только по-польски. Однако вы можете связаться с нашей горячей линией по телефону +48 (32) 357 00 69.
Мы предоставляем услуги на русском языке в рабочие дни с 9.00 до 17.00.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025