Odpowiedz

zmiana kodu cvv2 dla kart wirtualnych

Witam,

swojego czasu w bankowości internetowej można było zmienić (wygenerować nowy) kod cvv2 dla karty wirtualnej. Było to bardzo przydatne ponieważ okresowo zmieniany kod cvv2 dodatkowo zabezpieczał przed wykradzeniem danych karty.

W nowej bankowości internetowej oraz bankowości mobilnej nie umiem znaleźć takiej opcji. Czy nadal istnieje taka możliwość?? Jeśli tak to gdzie ją znaleźć?? Jeśli nie to czy jest planowane przywrócenie takiej funkcjonalności??

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
lukpiet
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-01-2019
Wiadomość 1 z 4 (6 126 wyświetleń)

Re: zmiana kodu cvv2 dla kart wirtualnych

W nowej bankowości internetowej również możesz wygenerować kod CVV2. Po zalogowaniu do Mojego ING wybierz: Moje finanse -> K@rta wirtualna ING VISA -> Pokaż numer karty i kod CVC2/CVV2. Pobranie kodu wymaga wpisania kodu autoryzacyjnego. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
181
41
23-04-2018
Wiadomość 2 z 4 (6 086 wyświetleń)

Re: zmiana kodu cvv2 dla kart wirtualnych

[ Edytowane ]

"zmienić (wygenerować nowy) kod cvv2".

Użytkownik pyta o możliwość ZMIANY kodu a nie jego pobrania/przypomnienia...

Odpowiedz
0 Lajków
RadkoR
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
1
23-07-2018
Wiadomość 3 z 4 (5 917 wyświetleń)

Re: zmiana kodu cvv2 dla kart wirtualnych

W naszej bankowości internetowej nigdy nie było możliwości zmiany kodu CVV2 do karty wirtualnej. Była możliwość przypomnienia kodu CVV2 za pomocą wiadomości sms, która była płatna 0,25 zł. Wysłanie wiadomości sms nie wpływało na zmianę kodu. Taka zmiana jest możliwa tylko przy zamówieniu nowej karty wirtualnej. Nadal można przypomnieć kod CVV2 do karty wirtualnej i o takiej właśnie możliwości napisała @SylwiaG

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (5 903 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy