21-05-2020 17:50
Moja karta jest ważna do końca czerwca i chciałam ją wymienić na "moją kartę" z wybranym przeze mnie wizerunkiem. Niestety kiedy wchodzę w szczegóły mojej karty nie mogę nigdzie znaleźć takiej opcji. Posiadam konto direct.
22-05-2020 18:03
@dmc Wspomniałaś, że Twoja karta jest ważna do końca czerwca. Nie możesz w tej chwili zmienić jej wizerunku, ponieważ w swoim systemie widzisz już tę nową, którą otrzymasz w ciągu kilku najbliższych dni. Gdy ta do Ciebie już dotrze, wtedy po jej aktywacji (czyli użyciu na pin w sklepie lub w bankomacie) w jej opcjach znajdziesz możliwość zmiany wizerunku. Gdybyś jednak chciała kartę ze swoim wizerunkiem już teraz, to musiałabyś zamknąć tę obecną i zamówić nową;
Oferta ING> Karty i płatności telefonem> Karty do konta i przedpłacone> Moja karta ING.
Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub
... 25-04-2025Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:
"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."
i
"Uwaga: drugie imię musi by
... 25-04-2025Witam,
Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą
... 25-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
1 | |
1 | |
1 |