Odpowiedz

trudne rozmowy

nie oceniam, zakładam że konsultanci mają tak dużo pracy że nie mają czasu na czytanie 

- wypełniam wniosek o zwykłą najtańszą kk, nie chce dużego limitu

- zaraz na początku wniosku otrzymuję info że muszę iść do oddziału bo mam jdg

- anuluje wniosek

- piszę wiadomość do ing czy nie mogę otrzymać kk np na podstawie historii, mam konto firmowe gdzie widać od lat przelewy na zus i do us, mam aktywa na ponad 200tys, po co mam tracić czas i kasę na donoszenie jakiś zaświadczeń

- otrzymuję wiadomość że wniosek został odrzucony bo mam zaległości w zusie. Przypominam że sam go anulowałem i nawet nawet nie doszedłem do pola typu zaległości

- odpisuję że to nieporozumienie bo nie o to pytałem tylko możliowści dostania kk na podstawie historii

- otrzymuję wiadomość że wniosek został odrzucony bo mam zaległości i mogę iść od oddziału i tam wystąpić o kk na podstawie aktywów

- udałem się do oddziału, odstałem w kolejce, nic nie słyszeli o takiej możliwości

Mam nadzieje że menadżer działu reklamacji na podstawie powyższego znajdzie sposób jak zmniejszyć ilość pracy konsultantów tak by mogli szybciej obsłużyć innych

Nie rozumiem tylko po w serwisie wyświetla mi się reklama kk skoro ING nie jest zainteresowane wydawaniem takich kart, proszę tylko nie pisać że jest bo mam/miałem w życiu wiele kk, w tym dożywotnio bezpłatne bez żadnych formalności

witty
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
2
24-05-2022
Wiadomość 1 z 4 (789 wyświetleń)

Re: trudne rozmowy

Dziękuję, że zainteresowałeś się naszą ofertą karty kredytowej.
Ciężko mi się odnieść w tym miejscu do opisanej przez Ciebie sytuacji. 
Nie mamy tutaj podglądu do Twojego wniosku kredytowego oraz szczegółów dotyczących decyzji.

Wpływ na podjęcie pozytywnej decyzji kredytowej ma m.in. zdolność i pozytywna historia kredytowa. 
Również nie powinieneś mieć zaległości wobec ZUSu i Urzędu Skarbowego, w przypadku prowadzonej działalności gospodarczej.


Jeśli wnioskowałeś o kartę kredytową jako klient indywidualny i masz wynagrodzenie z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, 
faktycznie wniosek kredytowy mogą przyjąć specjaliści w oddziale na podstawie dokumentów.

 

Napisałeś, że posiadasz aktywa na ponad 200 tyś. zł. Jeśli korzystasz z oferty Premium w naszym banku, specjaliści mogą zaproponować Ci dodatkowe rozwiązania w sposobie wnioskowania o kartę, biorąc pod uwagę te zgromadzone aktywa. 
Najlepiej jak skontaktujesz się ze specjalistami z działu Premium. 
Są oni dostępni pod numerem 32 357 00 20 lub na czacie w Moim ING, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00, w soboty do 16:00.

 

Specjaliści przedstawią wtedy więcej szczegółów i opiszą jakie są możliwości. 
Jak nie korzystasz z oferty Premium, otrzymasz również informację jak przystąpić do grona klientów Premium. 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
508
110
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (599 wyświetleń)

Re: trudne rozmowy


Nie mamy tutaj podglądu do Twojego wniosku kredytowego oraz szczegółów dotyczących decyzji.

Wpływ na podjęcie pozytywnej decyzji kredytowej ma m.in. zdolność i pozytywna historia kredytowa. 
Również nie powinieneś mieć zaległości wobec ZUSu i Urzędu Skarbowego, w przypadku prowadzonej działalności gospodarczej.

Teraz myślę że takie odpowiedzi dostaję bo ponieważ konsultanci nie znają procesów biznesowych  no i nie czytają tego co piszę

- nie było żadnej decyzji kredytowej, praktycznie nie wypełniłem wniosku, nie podałem żadnych danych o firmie bo od razu zostałem odesłany do oddziału

- po drugie jak napisałem powyżej sam anulowałem wniosek więc tym bardziej nie było żadnej decyzji kredytowej

W międzyczasie okazało się że jestem już klientem premium ale jak widać de facto to nic nie zmienia, jedyny plus że mogłem porozmawiać z kimś bardziej zainteresowanym i dowiedziałem się że jak mam konto firmowe w ing to mogę złożyć odpowiednie oświadczanie w placówce i nie muszę donosić pitów i zaświadczeń

witty
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
2
24-05-2022
Wiadomość 3 z 4 (469 wyświetleń)

Re: trudne rozmowy

no jednak nie, wg oddziału nie da się bez dostarczenia dokumentów

Odpowiedz
0 Lajków
witty
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
2
24-05-2022
Wiadomość 4 z 4 (420 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Powolne działanie aplikacji ing

Potwierdzam, u mnie jest to samo. Mam Samsunga s 10E wersja systemu Android 12. Aplikacja chodzi bardzo wolno, jest to mega denerwujące. Zgłosiłam dzisiaj reklamację telefonicznie.

30-01-2023
Re: Powolne działanie aplikacji ing

Nie ponieważ problem nie jest po naszej stronie tylko po stronie ING.
Dlatego nic bardziej nie denerwuje niż stwierdzenie, że przeinstalowanie aplikacji albo wyczyszczenie cache powinno pomóc. Tą samą ...

30-01-2023
Re: Autoryzacja sms

Przekazałem Twój pomysł do odpowiedniego zespołu.

30-01-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy