Odpowiedz

trudne rozmowy

nie oceniam, zakładam że konsultanci mają tak dużo pracy że nie mają czasu na czytanie 

- wypełniam wniosek o zwykłą najtańszą kk, nie chce dużego limitu

- zaraz na początku wniosku otrzymuję info że muszę iść do oddziału bo mam jdg

- anuluje wniosek

- piszę wiadomość do ing czy nie mogę otrzymać kk np na podstawie historii, mam konto firmowe gdzie widać od lat przelewy na zus i do us, mam aktywa na ponad 200tys, po co mam tracić czas i kasę na donoszenie jakiś zaświadczeń

- otrzymuję wiadomość że wniosek został odrzucony bo mam zaległości w zusie. Przypominam że sam go anulowałem i nawet nawet nie doszedłem do pola typu zaległości

- odpisuję że to nieporozumienie bo nie o to pytałem tylko możliowści dostania kk na podstawie historii

- otrzymuję wiadomość że wniosek został odrzucony bo mam zaległości i mogę iść od oddziału i tam wystąpić o kk na podstawie aktywów

- udałem się do oddziału, odstałem w kolejce, nic nie słyszeli o takiej możliwości

Mam nadzieje że menadżer działu reklamacji na podstawie powyższego znajdzie sposób jak zmniejszyć ilość pracy konsultantów tak by mogli szybciej obsłużyć innych

Nie rozumiem tylko po w serwisie wyświetla mi się reklama kk skoro ING nie jest zainteresowane wydawaniem takich kart, proszę tylko nie pisać że jest bo mam/miałem w życiu wiele kk, w tym dożywotnio bezpłatne bez żadnych formalności

witty
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
2
24-05-2022
Wiadomość 1 z 4 (4 334 wyświetleń)

Re: trudne rozmowy

Dziękuję, że zainteresowałeś się naszą ofertą karty kredytowej.
Ciężko mi się odnieść w tym miejscu do opisanej przez Ciebie sytuacji. 
Nie mamy tutaj podglądu do Twojego wniosku kredytowego oraz szczegółów dotyczących decyzji.

Wpływ na podjęcie pozytywnej decyzji kredytowej ma m.in. zdolność i pozytywna historia kredytowa. 
Również nie powinieneś mieć zaległości wobec ZUSu i Urzędu Skarbowego, w przypadku prowadzonej działalności gospodarczej.


Jeśli wnioskowałeś o kartę kredytową jako klient indywidualny i masz wynagrodzenie z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, 
faktycznie wniosek kredytowy mogą przyjąć specjaliści w oddziale na podstawie dokumentów.

 

Napisałeś, że posiadasz aktywa na ponad 200 tyś. zł. Jeśli korzystasz z oferty Premium w naszym banku, specjaliści mogą zaproponować Ci dodatkowe rozwiązania w sposobie wnioskowania o kartę, biorąc pod uwagę te zgromadzone aktywa. 
Najlepiej jak skontaktujesz się ze specjalistami z działu Premium. 
Są oni dostępni pod numerem 32 357 00 20 lub na czacie w Moim ING, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00, w soboty do 16:00.

 

Specjaliści przedstawią wtedy więcej szczegółów i opiszą jakie są możliwości. 
Jak nie korzystasz z oferty Premium, otrzymasz również informację jak przystąpić do grona klientów Premium. 

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
541
121
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (4 144 wyświetleń)

Re: trudne rozmowy


Nie mamy tutaj podglądu do Twojego wniosku kredytowego oraz szczegółów dotyczących decyzji.

Wpływ na podjęcie pozytywnej decyzji kredytowej ma m.in. zdolność i pozytywna historia kredytowa. 
Również nie powinieneś mieć zaległości wobec ZUSu i Urzędu Skarbowego, w przypadku prowadzonej działalności gospodarczej.

Teraz myślę że takie odpowiedzi dostaję bo ponieważ konsultanci nie znają procesów biznesowych  no i nie czytają tego co piszę

- nie było żadnej decyzji kredytowej, praktycznie nie wypełniłem wniosku, nie podałem żadnych danych o firmie bo od razu zostałem odesłany do oddziału

- po drugie jak napisałem powyżej sam anulowałem wniosek więc tym bardziej nie było żadnej decyzji kredytowej

W międzyczasie okazało się że jestem już klientem premium ale jak widać de facto to nic nie zmienia, jedyny plus że mogłem porozmawiać z kimś bardziej zainteresowanym i dowiedziałem się że jak mam konto firmowe w ing to mogę złożyć odpowiednie oświadczanie w placówce i nie muszę donosić pitów i zaświadczeń

witty
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
2
24-05-2022
Wiadomość 3 z 4 (4 014 wyświetleń)

Re: trudne rozmowy

no jednak nie, wg oddziału nie da się bez dostarczenia dokumentów

Odpowiedz
0 Lajków
witty
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
2
24-05-2022
Wiadomość 4 z 4 (3 965 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy