09-01-2023 19:56
nie oceniam, zakładam że konsultanci mają tak dużo pracy że nie mają czasu na czytanie
- wypełniam wniosek o zwykłą najtańszą kk, nie chce dużego limitu
- zaraz na początku wniosku otrzymuję info że muszę iść do oddziału bo mam jdg
- anuluje wniosek
- piszę wiadomość do ing czy nie mogę otrzymać kk np na podstawie historii, mam konto firmowe gdzie widać od lat przelewy na zus i do us, mam aktywa na ponad 200tys, po co mam tracić czas i kasę na donoszenie jakiś zaświadczeń
- otrzymuję wiadomość że wniosek został odrzucony bo mam zaległości w zusie. Przypominam że sam go anulowałem i nawet nawet nie doszedłem do pola typu zaległości
- odpisuję że to nieporozumienie bo nie o to pytałem tylko możliowści dostania kk na podstawie historii
- otrzymuję wiadomość że wniosek został odrzucony bo mam zaległości i mogę iść od oddziału i tam wystąpić o kk na podstawie aktywów
- udałem się do oddziału, odstałem w kolejce, nic nie słyszeli o takiej możliwości
Mam nadzieje że menadżer działu reklamacji na podstawie powyższego znajdzie sposób jak zmniejszyć ilość pracy konsultantów tak by mogli szybciej obsłużyć innych
Nie rozumiem tylko po w serwisie wyświetla mi się reklama kk skoro ING nie jest zainteresowane wydawaniem takich kart, proszę tylko nie pisać że jest bo mam/miałem w życiu wiele kk, w tym dożywotnio bezpłatne bez żadnych formalności
11-01-2023 17:52
Dziękuję, że zainteresowałeś się naszą ofertą karty kredytowej.
Ciężko mi się odnieść w tym miejscu do opisanej przez Ciebie sytuacji.
Nie mamy tutaj podglądu do Twojego wniosku kredytowego oraz szczegółów dotyczących decyzji.
Wpływ na podjęcie pozytywnej decyzji kredytowej ma m.in. zdolność i pozytywna historia kredytowa.
Również nie powinieneś mieć zaległości wobec ZUSu i Urzędu Skarbowego, w przypadku prowadzonej działalności gospodarczej.
Jeśli wnioskowałeś o kartę kredytową jako klient indywidualny i masz wynagrodzenie z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej,
faktycznie wniosek kredytowy mogą przyjąć specjaliści w oddziale na podstawie dokumentów.
Napisałeś, że posiadasz aktywa na ponad 200 tyś. zł. Jeśli korzystasz z oferty Premium w naszym banku, specjaliści mogą zaproponować Ci dodatkowe rozwiązania w sposobie wnioskowania o kartę, biorąc pod uwagę te zgromadzone aktywa.
Najlepiej jak skontaktujesz się ze specjalistami z działu Premium.
Są oni dostępni pod numerem 32 357 00 20 lub na czacie w Moim ING, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00, w soboty do 16:00.
Specjaliści przedstawią wtedy więcej szczegółów i opiszą jakie są możliwości.
Jak nie korzystasz z oferty Premium, otrzymasz również informację jak przystąpić do grona klientów Premium.
15-01-2023 14:17
Nie mamy tutaj podglądu do Twojego wniosku kredytowego oraz szczegółów dotyczących decyzji.Wpływ na podjęcie pozytywnej decyzji kredytowej ma m.in. zdolność i pozytywna historia kredytowa.
Również nie powinieneś mieć zaległości wobec ZUSu i Urzędu Skarbowego, w przypadku prowadzonej działalności gospodarczej.
Teraz myślę że takie odpowiedzi dostaję bo ponieważ konsultanci nie znają procesów biznesowych no i nie czytają tego co piszę
- nie było żadnej decyzji kredytowej, praktycznie nie wypełniłem wniosku, nie podałem żadnych danych o firmie bo od razu zostałem odesłany do oddziału
- po drugie jak napisałem powyżej sam anulowałem wniosek więc tym bardziej nie było żadnej decyzji kredytowej
W międzyczasie okazało się że jestem już klientem premium ale jak widać de facto to nic nie zmienia, jedyny plus że mogłem porozmawiać z kimś bardziej zainteresowanym i dowiedziałem się że jak mam konto firmowe w ing to mogę złożyć odpowiednie oświadczanie w placówce i nie muszę donosić pitów i zaświadczeń
16-01-2023 14:01
no jednak nie, wg oddziału nie da się bez dostarczenia dokumentów
Dziękujemy za opinie, przekazaliśmy to do odpowiedniego działu.
13-11-2024Czy ING coś w tym temacie robi w ogóle, że taka cisza, czy cisza dlatego, że nic nie robicie w tym temacie?
13-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |