Odpowiedz

spłata karty kredytowej w aplikacji mobilnej

Cześć,

Po spłacie karty kredytowej informacja o dostępnych środkach i wykorzystanym limicie nie aktualizuje się. Robię spłatę już drugi raz i zaczynam się zastanawiać gdzie są moje pieniądze? W historii transakcji do karty kredytowej także nie mogę znaleźć informacji o spłacie, której przed chwilą dokonałem. Dopiero w historii konta widzę spłatę. 

 

Czy macie w planach aktualizację dostępnych środków na KK od razu po spłacie?

 

Pozdrawiam,

misz

Odpowiedz
0 Lajków
misz86
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
1
22-05-2018
Wiadomość 1 z 3 (6 029 wyświetleń)

Re: spłata karty kredytowej w aplikacji mobilnej

@misz86 zlecając spłatę karty kredytowej w aplikacji, obecnie nie masz możliwości od razu sprawdzić stanu karty.  Dane musza odświeżyć się. Najprościej jest to zrobić poprzez wylogowanie się i ponowne zalogowanie. Nie wystarczy tu zrzucenie aplikacji w "tło"

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 3 (5 964 wyświetleń)

Re: spłata karty kredytowej w aplikacji mobilnej

Ok, dzięki za info.
misz
Odpowiedz
0 Lajków
misz86
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
1
22-05-2018
Wiadomość 3 z 3 (5 817 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zmiana kolejności kont

Czy funkcja zamiany kolejności kont jest przynajmniej planowana? Już o dłuższego czasu śledzę ten wątek i nie ukrywam, że taka funkcjonalność bardzo by się przydała oraz zaoszczędziła niepotrzebnych n

...

09-01-2025
Re.: Brak stanu kont po zalogowaniu się

dzięki, widzę teraz kółka z kwotami, ale zniknęła mi opcja pokazania widoku tabeli Emotikon: Szczęśliwy

09-01-2025
Re.: Pożyczka 138k

Wnioski kredytowe weryfikujemy tak szybko jak to tylko możliwe, zazwyczaj do 2-3 dni roboczych od złożenia wniosku. O dodatkowe dokumenty prosimy w sytuacji, gdy np. oświadczona kwota wynagrodzenia pr

...

09-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy