Odpowiedz

nie działa karta maestro euro za granicą

Jestem teraz w Grecji. Posiadam kartę debetową maestro w Euro. Zmieniłem pin i zgodnie z instrukcją muszę dokonać płatności w ternialu lub wypłacić pieniądze w bankomacie. Ale pin nie dziala. Płatność jest odrzucana ale kilkukrotne podanie pinu jej nie blokuje.

Dlaczego?
Odpowiedz
0 Lajków
aniasilver
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-08-2017
Wiadomość 1 z 2 (8 410 wyświetleń)

Re.: nie działa karta maestro euro za granicą

[ Edytowane ]

@aniasilver Przed wyjazdem warto pamiętać o tym, by zmienić limity transakcyjne do karty. Zazwyczaj są one ustawione na 0 zł. To powoduje odrzucanie transakcji za granicą. Aby mieć pewność, że pobyt za granicą będzie spokojny limity możesz zmienić:

  • w Moim ING – Moje finanse -> Karty i płatności telefonem -> Maestro walutowa -> Limity transakcyjne -> Edytuj limity. Gdy potwierdzisz zmianę kodem SMS, zaakceptujemy zmianę,
  • na naszej infolinii: + 48 32 357 00 69 (przez całą dobę).


Dodam, że zalecamy, aby po aktywacji karty użyć jej po raz pierwszy na terenie Polski. Jeśli nadal będą występowały trudności z działaniem karty, prosimy o kontakt z infolinią obsługi kart: +48 32 357 00 12. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (8 392 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy