22-08-2017 13:00
22-08-2017 14:10 | Edytowano: 12-11-2017 18:35
@aniasilver Przed wyjazdem warto pamiętać o tym, by zmienić limity transakcyjne do karty. Zazwyczaj są one ustawione na 0 zł. To powoduje odrzucanie transakcji za granicą. Aby mieć pewność, że pobyt za granicą będzie spokojny limity możesz zmienić:
Dodam, że zalecamy, aby po aktywacji karty użyć jej po raz pierwszy na terenie Polski. Jeśli nadal będą występowały trudności z działaniem karty, prosimy o kontakt z infolinią obsługi kart: +48 32 357 00 12.
I obie rzeczy są bardzo, bardzo słabe. O ile mnie osobiście nie interesuje dodawania kart przedpłaconych do Google Pay/Apple Pay tak w przypadku widoczności pełnych danych kart są od Was lepsze nawet
... 16-07-2025Dzień dobry,
Dzisiaj (16.07.2025) około godz. 11.30 wpłacałem gotówkę w bankomacie ING (nr urządzenia RNET 4345.Transakcja była realizowana przez BLIK, ale urządzenie się zawiesiło i nie wydało potwier
... 16-07-2025Karta powinna przyjść do Ciebie w ciągu 8 dni roboczych. Jeśli jej nie otrzymałeś, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.
16-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 |