22-08-2017 13:00
22-08-2017 14:10 | Edytowano: 12-11-2017 18:35
@aniasilver Przed wyjazdem warto pamiętać o tym, by zmienić limity transakcyjne do karty. Zazwyczaj są one ustawione na 0 zł. To powoduje odrzucanie transakcji za granicą. Aby mieć pewność, że pobyt za granicą będzie spokojny limity możesz zmienić:
Dodam, że zalecamy, aby po aktywacji karty użyć jej po raz pierwszy na terenie Polski. Jeśli nadal będą występowały trudności z działaniem karty, prosimy o kontakt z infolinią obsługi kart: +48 32 357 00 12.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |