22-08-2017 13:00
22-08-2017 14:10 | Edytowano: 12-11-2017 18:35
@aniasilver Przed wyjazdem warto pamiętać o tym, by zmienić limity transakcyjne do karty. Zazwyczaj są one ustawione na 0 zł. To powoduje odrzucanie transakcji za granicą. Aby mieć pewność, że pobyt za granicą będzie spokojny limity możesz zmienić:
Dodam, że zalecamy, aby po aktywacji karty użyć jej po raz pierwszy na terenie Polski. Jeśli nadal będą występowały trudności z działaniem karty, prosimy o kontakt z infolinią obsługi kart: +48 32 357 00 12.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |