Odpowiedz

nie działa karta maestro euro za granicą

Jestem teraz w Grecji. Posiadam kartę debetową maestro w Euro. Zmieniłem pin i zgodnie z instrukcją muszę dokonać płatności w ternialu lub wypłacić pieniądze w bankomacie. Ale pin nie dziala. Płatność jest odrzucana ale kilkukrotne podanie pinu jej nie blokuje.

Dlaczego?
Odpowiedz
0 Lajków
aniasilver
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-08-2017
Wiadomość 1 z 2 (7 426 wyświetleń)

Re.: nie działa karta maestro euro za granicą

[ Edytowane ]

@aniasilver Przed wyjazdem warto pamiętać o tym, by zmienić limity transakcyjne do karty. Zazwyczaj są one ustawione na 0 zł. To powoduje odrzucanie transakcji za granicą. Aby mieć pewność, że pobyt za granicą będzie spokojny limity możesz zmienić:

  • w Moim ING – Moje finanse -> Karty i płatności telefonem -> Maestro walutowa -> Limity transakcyjne -> Edytuj limity. Gdy potwierdzisz zmianę kodem SMS, zaakceptujemy zmianę,
  • na naszej infolinii: + 48 32 357 00 69 (przez całą dobę).


Dodam, że zalecamy, aby po aktywacji karty użyć jej po raz pierwszy na terenie Polski. Jeśli nadal będą występowały trudności z działaniem karty, prosimy o kontakt z infolinią obsługi kart: +48 32 357 00 12. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1100
222
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (7 408 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy