Odpowiedz

Zwrot środków na zamkniętą kartę kredytową

Witam,

 

2 tygodnie temu zgubilem kartę kredytową, było to po zakończeniu okresu rozliczeniowego (16.05 do 17.06). Zastrzegłem ją od razu.  Na mojej bankowości internetowej widnieją teraz 2 karty kredytowe: nowa karta, która przyszła pocztą i stara karta z adnotacją zastrzeżona. 

Wobec powyższego mam 3 pytania. 

1. Czy spłata za okres 16.05 do 17.06 powinna zostać dokonana na zamkniętą kartę, która była wtedy faktycznie w użyciu, czy na nową kartę kredtową, którą otrzymałem po zgubieniu poprzedniej?

2. Czy spłata karty jest księgowana w tym samym dniu w którym dokonam przelewu z osobistego konta w ing? Inaczej mówiąć, czy jeśli termin spłaty karty wyznaczony jest na 7 lipca, to spłata dokonana 7 lipca oznacza uniknięcie naliczania odsetek?

3. Czy w przypadku, gdy dojdzie do zwrotu środków za zakupy dokonywane wcześniej zgubioną kartą, zostaną one przekierowane na nową kartę? Obecnie mimo upływu czasu nie doszły do mnie zwroty, które wcześniej dochodziły szybnciej. Czy może to mieć związek ze zgubieniem karty i zastrzeżeniem jej ?

Odpowiedz
0 Lajków
blantman89
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
17-05-2017
Wiadomość 1 z 2 (22 011 wyświetleń)

Re.: Zwrot środków na zamkniętą kartę kredytową

  1. Zastrzeżona i nowa karta kredytowa maja ten sam rachunek kredytowy. Niezależnie od wybranej karty, pieniądze trafią na dobre konto.
  2. Spłaty księgujemy na rachunki kart kredytowych w dni robocze od 8:00 do 20:00. Jeżeli zlecisz spłatę w dniu roboczym między 8:00 a 20:00, zaksięgujemy ją najpóźniej do końca tego dnia.
  3. Stan karty nie ma znaczenia przy księgowaniu zwrotów. Po numerze karty sprawdzimy, jakie jest jej konto i tam zaksięgujemy pieniądze. Zwroty, bez opóźnień, mogą być realizowane nawet na zastrzeżone karty.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
796
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (21 915 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Dzień dobry, czy udało się rozwiązać powyższy problem? I jeżeli tak to w jaki sposób, ponieważ mierze się dokładnie z tym samym problemem, jestem całkowicie zablokowany jeżeli chodzi o wysyłanie przel...

10-03-2025
Re.: Problem z zaciągnięciem kredytu gotówkowego

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Tutaj nie możemy sprawdzić Twojego wniosku i odnieść się do jego szczegółów. Jeśli złożyłeś reklamację w tej sprawie, to odpowie na nią analityk kredytowy -

...

10-03-2025
Składanie wniosków - wygaszanie oraz blokowanie ekranu

Cześć, 

 

Chciałbym poruszyć dziś temat usypiającego się ekranu podczas składania np. wniosku kredytowego. 

 

Podczas składania takowego wniosku, po zaledwie 10-15 sekundach ekran się przyciemnia, po czym

...

10-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy