Odpowiedz

Zwrot środków na zamkniętą kartę kredytową

Witam,

 

2 tygodnie temu zgubilem kartę kredytową, było to po zakończeniu okresu rozliczeniowego (16.05 do 17.06). Zastrzegłem ją od razu.  Na mojej bankowości internetowej widnieją teraz 2 karty kredytowe: nowa karta, która przyszła pocztą i stara karta z adnotacją zastrzeżona. 

Wobec powyższego mam 3 pytania. 

1. Czy spłata za okres 16.05 do 17.06 powinna zostać dokonana na zamkniętą kartę, która była wtedy faktycznie w użyciu, czy na nową kartę kredtową, którą otrzymałem po zgubieniu poprzedniej?

2. Czy spłata karty jest księgowana w tym samym dniu w którym dokonam przelewu z osobistego konta w ing? Inaczej mówiąć, czy jeśli termin spłaty karty wyznaczony jest na 7 lipca, to spłata dokonana 7 lipca oznacza uniknięcie naliczania odsetek?

3. Czy w przypadku, gdy dojdzie do zwrotu środków za zakupy dokonywane wcześniej zgubioną kartą, zostaną one przekierowane na nową kartę? Obecnie mimo upływu czasu nie doszły do mnie zwroty, które wcześniej dochodziły szybnciej. Czy może to mieć związek ze zgubieniem karty i zastrzeżeniem jej ?

Odpowiedz
0 Lajków
blantman89
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
17-05-2017
Wiadomość 1 z 2 (21 659 wyświetleń)

Re.: Zwrot środków na zamkniętą kartę kredytową

  1. Zastrzeżona i nowa karta kredytowa maja ten sam rachunek kredytowy. Niezależnie od wybranej karty, pieniądze trafią na dobre konto.
  2. Spłaty księgujemy na rachunki kart kredytowych w dni robocze od 8:00 do 20:00. Jeżeli zlecisz spłatę w dniu roboczym między 8:00 a 20:00, zaksięgujemy ją najpóźniej do końca tego dnia.
  3. Stan karty nie ma znaczenia przy księgowaniu zwrotów. Po numerze karty sprawdzimy, jakie jest jej konto i tam zaksięgujemy pieniądze. Zwroty, bez opóźnień, mogą być realizowane nawet na zastrzeżone karty.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (21 563 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

No nieeeeee no, faktycznie znowu nie działa. Czy ING nie może wysłać przynajmniej części swoich informatyków na jakiś dodatkowy urlop, żeby przestali w końcu psuć coś co działa?

16-11-2024
Re.: Wpłatomat źle policzył pieniądze

W dodatku, z tego co widzę na forum nie jestem jedyną osobą, której się przytrafiła podobna sytuacja. Jak widać więc zdarzają się takie sytuacje, nie może być tak, że wpłatomat sobie zjada 2tys., a ba...

15-11-2024
Wpłatomat źle policzył pieniądze

Dnia 7.11.2024 dokonywałam wpłat w bankomacie Skierniewice, ul. Wyszyńskiego 13/15. Miałam naszykowane 3 pliki banknotów: 5300zl, 10 000zl i 10 000zl. 5300zl wpłaciłam pierwsza wpłata, a następnie wło...

15-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy