05-07-2017 15:04
Witam,
2 tygodnie temu zgubilem kartę kredytową, było to po zakończeniu okresu rozliczeniowego (16.05 do 17.06). Zastrzegłem ją od razu. Na mojej bankowości internetowej widnieją teraz 2 karty kredytowe: nowa karta, która przyszła pocztą i stara karta z adnotacją zastrzeżona.
Wobec powyższego mam 3 pytania.
1. Czy spłata za okres 16.05 do 17.06 powinna zostać dokonana na zamkniętą kartę, która była wtedy faktycznie w użyciu, czy na nową kartę kredtową, którą otrzymałem po zgubieniu poprzedniej?
2. Czy spłata karty jest księgowana w tym samym dniu w którym dokonam przelewu z osobistego konta w ing? Inaczej mówiąć, czy jeśli termin spłaty karty wyznaczony jest na 7 lipca, to spłata dokonana 7 lipca oznacza uniknięcie naliczania odsetek?
3. Czy w przypadku, gdy dojdzie do zwrotu środków za zakupy dokonywane wcześniej zgubioną kartą, zostaną one przekierowane na nową kartę? Obecnie mimo upływu czasu nie doszły do mnie zwroty, które wcześniej dochodziły szybnciej. Czy może to mieć związek ze zgubieniem karty i zastrzeżeniem jej ?
06-07-2017 12:42
Dobry wieczór,
Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.
Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło, zapisuje też
... 18-12-2024Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 |