16-09-2016 15:21
Witam, ostatnio założyłem konto Direct 18-26 i podczas zakładania konta w banku pani powiedziała mi żebym sobie wybrał wizerunek karty i to zrobiłem, jednak gdy otrzymałem kartę stwierdziłem że wolałbym sobie zmienić na własne zdjęcie i gdy wchodzę w karty i opcje zmiany wizerunku karty to nie mam tam mojej karty (karta jest aktywna), w jaki sposób mógłbym rozwiązać ten "problem" ?
17-09-2016 12:58
Wizerunek karty możesz zmienić tylko raz w miesiącu.
Pierwsze wydanie karty z własnym wizerunkiem do konta Direct 18-26 jest bezpłatne. Za każdą kolejną zmianę wizerunku pobierzemy opłatę 15 zł.
Przekazałam Twoją prośbę do jednostki, która zajmuje się zgłoszeniem.
27-12-2025Nie wiem z jakiego systemu operacyjnego korzystasz. W przypadku Androida, na kłopot z wyświetleniem strony logowania, może pomóc wstrzymanie aplikacji w ustawieniach telefonu. A następnie ponowne jej
... 26-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |