Odpowiedz

Zmiana wizerunku karty

Witam, ostatnio założyłem konto Direct 18-26 i podczas zakładania konta w banku pani powiedziała mi żebym sobie wybrał wizerunek karty i to zrobiłem, jednak gdy otrzymałem kartę stwierdziłem że wolałbym sobie zmienić na własne zdjęcie i gdy wchodzę w karty i opcje zmiany wizerunku karty to nie mam tam mojej karty (karta jest aktywna), w jaki sposób mógłbym rozwiązać ten "problem" ?

Odpowiedz
0 Lajków
krypa515
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
16-09-2016
Wiadomość 1 z 2 (3 940 wyświetleń)

Re.: Zmiana wizerunku karty

Wizerunek karty możesz zmienić tylko raz w miesiącu. 

Pierwsze wydanie karty z własnym wizerunkiem do konta Direct 18-26 jest bezpłatne. Za każdą kolejną zmianę wizerunku pobierzemy opłatę 15 zł

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
145
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 905 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy