18-09-2016 21:08
(1) Czy po zmianie wizerunku karty ulegenie zmianie jej numer?
(2) Czy w czasie przechodzenia na nową kartę (z nowym wizerunkiem) może dość do problemów z pobieraniem należności przez usługodawców za usługi przez mnie opłacane za pomocą płatności cyklicznych (płacę kartą)?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
18-09-2016 21:29
@dzarzeczny Zmiana wizerunku karty nie powoduje zmiany jej numeru. Oczekując na kartę z ustalonym przez siebie wizerunkiem Twoja obecna karta działa tak jak dotychczas. Po otrzymaniu nowej karty aktywujesz ją używając jej w dowolnym bankomacie lub punkcie handlowo-usługowym za pomocą obecnego kodu PIN. Zalecamy, aby pierwsze użycie nowej karty płatniczej nastapiło na terenie Polski. Poprzednia karta tym samym przestaje działać.
20-09-2016 11:14
Wit@m
Jeśli zamówiłem kartę, aktywowałem ją, po tygodniu stwierdzam, że mam nowy lepszy projekt, rozumiem, że mogę zamawiać bez końca lecz za każdym razem płace 15 pln za wydanie tak ?
Dziekuję za odpowiedź.
21-09-2016 06:50
Wizerunek karty możesz zmienić raz w miesiącu. Za każdą kolejną zmianę wizerunku pobierzemy opłatę 15 zł.
21-09-2016 06:56
23-12-2016 08:20
Wit@m
Klikam zmiana wizerunku karty, wiberam gotowy projekt, akceptuję regulamin, dostaję kod autoryzacyjny i wyskakuje mi komunikat " wzóe nie może być zmieniony". O co kamam, nie można zmienić kolejny raz w roku kalendarzowym ?
24-12-2016 06:35
@QbaMail Na Społeczności nie sprawdzimy. dlaczego nie możesz zmienić wizerunku.
Abśmy mogli go zaakceptować powinien on spełniać kilka warunków. Szczegóły znajdziesz w Regulaminie &48. Odnośnie opłaty - dodam tylko, że dla klientów w wieku 18-26 ( i posiadaczy konta Direct) za pierwsze zamówienie Mojej Karty / zmianę wizerunku nie pobierzemy opłaty.
02-01-2017 10:16
Wit@m
Wzór nie wymagał akceptacji bo był gotowy. Wybrano z kategorii kosmos.
Co by nie było opreacja zakończona została negatywnie komunikatem: " wzór nie został zaakceptowany"
Co lepsze dostałem sms że karta będzie u mnie za 4 dni ;-).
Poczekamy ;-)
03-01-2017 10:07
@QbaMail Niestety nie mamy możliwości sprawdzenia dla ciebie sytuacji, ze względu na forme kontaktu. Wybrany z galerii wzór jest zaakceptowany z założenia, trudno nam się odnieść do wyświetlonego komunikatu. Aby móc to sprawdzić, prosimy napisz do nas poprzez bankowość internetową z opisem sutyacji, będziemy mogli sprawdzić proces zamówienia karty.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |