Odpowiedz

Zmiana wizerunku karty a jej numer i data ważności

Dzień dobry,

znalazłem na forum odpowiedź, że przy zmianie wizerunku karty jej numer nie ulega zmianie, ale co z jej datą ważności? 
Czy zmiana wizerunku od razu przedłuży ważność karty? I rozumiem, że numer CVV również się zmieni?

 

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Odpowiedz
0 Lajków
bartez300
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
18-12-2019
Wiadomość 1 z 4 (7 544 wyświetleń)

Re.: Zmiana wizerunku karty a jej numer i data ważności

Cześć tak przy zmianie wizerunku już wydanej standardowej karty ING nr karty pozostaje bez zmian lecz jej data ważności i kod CVC się zmienią ;-)


Jeśli moja odpowiedz Ci pomogła to miło będzie jak nagodzisz ją Like :-D
K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 2 z 4 (7 509 wyświetleń)

Re.: Zmiana wizerunku karty a jej numer i data ważności

Mam jeszcze jedno pytanie, dostałem już nową kartę jednak jeszcze jej nie używałem, za to w miejscach gdzie mam podaną starą kartę ze starym CVV płatności nadal przechodzą.

Czy żeby stara karta została zdezaktywowana muszę dokonać pierwszej transakcji nową kartą?
Odpowiedz
0 Lajków
bartez300
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
18-12-2019
Wiadomość 3 z 4 (7 062 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiana wizerunku karty a jej numer i data ważności

Tak, dopiero po aktywacji nowej karty, dotychczasowa zostanie zamknięta.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
594
127
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (7 007 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konto osobiste walutowe EUR - jak wykonać ekspresowy przelew na Niemieckie konto

Przelew możesz zlecić z konta w złotych jako przelew walutowy lub bezpośrednio z konta walutowego. W przypadku trybu pilnego DZIŚ, przelew zostanie udostępniony w banku odbiorcy w tym samym dniu. Jeśl

...

12-03-2025
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Jeśli w ciągu 90 dni nie zalogujesz się do aplikacji na zaufanym urządzeniu, automatycznie usuniemy je z Twoich zaufanych ze względu bezpieczeństwa. W tej sytuacji faktycznie wymagana jest ponowna akt

...

12-03-2025
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Spróbuj proszę ponownie w tej sprawie napisać na czacie w bankowości lub zadzwoń na naszą infolinię dla przedsiębiorców pod numerem 32 357 00 24.

11-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy