Odpowiedz

Zamykanie karty wirtualnej

Czy kartę wirtualną mogę zamknąć poprzez bankowość internetową? Czy tylko w oddziale?
brodab
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
01-08-2016
Wiadomość 1 z 7 (13 778 wyświetleń)

Re.: Zamykanie karty wirtualnej

[ Edytowane ]

Kartę wirtualną możesz zamknąć tylko i wyłącznie w oddziale banku.

Zachęcam również do przeanalizowania decyzji o zamknięciu, ponieważ za tą kartę nie pobieramy comiesięcznych opłat.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 7 (13 699 wyświetleń)

Re.: Zamykanie karty wirtualnej

[ Edytowane ]
Raport taktyczny rok 2021, opcji zdalnej nadal brak.
Odpowiedz
0 Lajków
trymzet
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
30-07-2021
Wiadomość 3 z 7 (7 837 wyświetleń)

Re: Re.: Zamykanie karty wirtualnej

Faktycznie ta opcja nadal nie jest dostępna. Zgłosiłam sugestię w tym temacie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
216
07-06-2017
Wiadomość 4 z 7 (7 792 wyświetleń)

Re: Re.: Zamykanie karty wirtualnej

Dzień dobry. Czy jedyną opcją zamknięcia karty wirtualnej jest w dalszym ciągu wizyta w oddziale banku?
Odpowiedz
0 Lajków
Ashima
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
06-07-2022
Wiadomość 5 z 7 (5 591 wyświetleń)

Re: Re.: Zamykanie karty wirtualnej

Tak, konto karty wirtualnej możemy zamknąć w placówce. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
216
07-06-2017
Wiadomość 6 z 7 (5 546 wyświetleń)

Re: Re.: Zamykanie karty wirtualnej

Dziękuję za odpowiedź Emotikon: Szczęśliwy To wielka szkoda, bo mamy już 2022 r i nadal bez zmian Emotikon: Smutny
Odpowiedz
0 Lajków
Ashima
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
06-07-2022
Wiadomość 7 z 7 (5 361 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy