01-08-2016 15:55
02-08-2016 13:30 | Edytowano: 02-08-2016 13:32
Kartę wirtualną możesz zamknąć tylko i wyłącznie w oddziale banku.
Zachęcam również do przeanalizowania decyzji o zamknięciu, ponieważ za tą kartę nie pobieramy comiesięcznych opłat.
30-07-2021 22:21 | Edytowano: 30-07-2021 22:26
31-07-2021 15:12
Faktycznie ta opcja nadal nie jest dostępna. Zgłosiłam sugestię w tym temacie.
06-07-2022 19:57
07-07-2022 20:10
Tak, konto karty wirtualnej możemy zamknąć w placówce.
13-07-2022 13:01
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |