Odpowiedz
Highlighted

Zamknięcie larty kredytowej w trybie natychmiastowtym - brak zgody na zmianę warunków

Witam,

Otrzymałem informację, że z dniem 16-go sierpnia 2020 roku zmieni się treś "Ogólnych warunków wydawania i użytkowania kart kredytowych ING Banku Ślądkiego S.A."

1. Wyczytałem gdzieś, że jeżeli nie zgadzam się na zmianę warunków dla karty kredytowej to mogę wypowiedzieć umowę karty kredytowej bez okresu wypowiedzenia.

 

2. W wiadomości z banku jest natomiast informacja, że jeżeli nie zgadzam się na zmiany to mogę: "wypowiedzieć umowę − wtedy umowa wygaśnie bez ponoszenia opłat ze skutkiem od dnia poinformowania Państwa o zmianach, nie później jednak niż do dnia, w którym te zmiany zostałyby zastosowane,"

 

Czy ktoś mógłby wyjaśnić co ona oznacza i odnieść się do punktu 1?

 

Dodam, że zależałoby mi na jak najszybszym zamknięciu karty w związku z planowanym w niekrótkim czasie kredytem hipotecznym. Może są jakieś inne sposoby aby tego dokonać?

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
MarcinM
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
15-07-2020
Wiadomość 1 z 2 (356 wyświetleń)
Highlighted

Re: Zamknięcie larty kredytowej w trybie natychmiastowtym - brak zgody na zmianę warunków

Kartę kredytową zamykamy ze skutkiem natychmiastowym, jeśli taką dyspozycję złożysz w naszym oddziale. Ważne jest to, żeby była ona w całości spłacona i żadne płatności nie czekały na zaksięgowanie. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Moderator
Moderator icon
396
107
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (257 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Będę bardzo wdzięczna.

08-08-2020
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

@Ringram Przepraszam za niedopatrzenie. Już przesyłam prośbę z numerem reklamacji o nadanie jej priorytetu. 20 dni to maksymalny czas na rozpatrzenie zgłoszenia. Mam nadzieję, że po mojej interwencji

...

08-08-2020
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Wpłata była dokonana w 4 transzach, trzy poprzednie bankomat każdorazowo potwierdzał. Dopiero czwarta transzę banknotów połknął i ogłosił, że ma awarię. Umiem czytać ze zrozumieniem a także jak sądził...

08-08-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy